همایش مدیران میزبان، استادان راهنما و مدیران کارورزی در دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی برگزار شد

همایش مدیران میزبان، استادان راهنما و مدیران کارورزی با همکاری دانشگاه فرهنگیان استان و اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی در سالن همایش دانشگاه با حضورمدعوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی، در این همایش دکتر صفرزاده سرپرست مدیریت امور پردیس های خراسان شمالی، نقش مدیران و استادان راهنما کارورزی را بسیار مهم دانست و از کلیه مدیران ومعلمان راهنما خواست: به بهترین شکل دانش، تجربیات و اندوخته های خودشان را به دانشجو معلمان انتقال بدهند.

وی دانشجو معلمان امروز را سرمایه آینده انقلاب و نظام خطاب و گفت: علم و دانش با عمل ارزشمند است و آنگاه چراغ راه آینده برای جامعه و برای بشریت روشن خواهد شد و این اتفاق باید به دست شما معلمان عزیز رقم بخورد.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی در ادامه سخنرانی، خاطر نشان کرد: جامعه خوب، شهروند خوب می خواهد، شهروند خوب، آموزش و پرورش خوب می خواهد و آموزش و پرورش خوب معلم خوب می خواهد.

در ادامه سعیدی سرپرست اداره کل اموزش و پرورش خراسان شمالی در همایش مدیران میزبان از حضور تمامی مدیران تقدیر و تصریح کرد:  امروز، وزارت آموزش و پرورش با داشتن سند تحول بنیادین، برنامه های استراتژیک و راهبردی در اختیار دارد و انشالله با وجود شما معلمان، این امر مهم محقق شود.

دکتر قربانی رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی نیز ضمن حضور در این همایش،  رسالت دانشگاه فرهنگیان را رسالت معلمی دانست که مورد حمایت ویژه مقام معظم رهبری است.

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی، نقش معلمی را نقش هدایتگری، فهماندن، پویایی و بهتر زندگی کردن در جامعه برشمرد.

وی افزود: دانشگاه فرهنگیان بر اساس دغدغه های شورای انقلاب فرهنگی و حمایت مقام معظم رهبری بنیاد نهاده شده است، لذا مسئولان عالی استان، باید به فکر حل مشکلات زیرساخت دانشگاه فرهنگیان باشند.

پایان بخش مراسم، حضور کلیه مدعوین درآرامگاه دو شهید گمنام و تجدید میثاق با شهدای گرانقدر بود.

 

 


نظرات کاربران