مدیریت بالندگی حرفه ای برگزار کرد:

جلسه هم فکری مدیریت بالندگی حرفه ای با دبیران نامه بالندگی

جلسه هماهنگی دبیران نامه بالندگی حرفه ای روز چهارشنبه مورخ 25/7/97 ساعت 8:30 با حضور معاون نظارت ارزیابی وتضمین کیفیت و همکاران مدیریت بالندگی در دفتر نظارت برگزار گردید . پس از تلاوت آیاتی از کلام ا. مجید، دکتر کچوئیان ضمن  خیر مقدم و تشکر از قبول دعوت دبیران فرآیند تحریر این خبرنامه با تدبیر، همکاری و هم افزایی در راستای توسعه ی حرفه ای اعضای هیات علمی دانشگاه دانست وگفتگو ماموریت ما در این معاونت توجه به کیفیت به معنای واقعی کلمه است .

همچنین، ایشان افزودند درج مطالب مبتنی بر واقعیات دنیای موجود مناسب با دانشجوی امروز و همخوان با مراکز و پردیس لازم وضروری است.

در ادامه سرکار خانم مقاره زاده مدیر بالندگی حرفه ای مروری بر تاریخچه تولید خبرنامه داشت و رویکرد های سنوات قبل در تولید این خبرنامه را بیان کرد و اینکه در سال جاری  با توجه به موضوع محوریت آموزش در فرآیندهای اصلی فعالیت دانشگاه و کمبود هایی که در این موضوع مشاهده شده است مدیریت بالندگی در نظر دارد با به اشتراک گذاری، ثبت تجربیات و مستند سازی فرصتیبرای کاربست دانش ارائه شود.

در بخش بعدی جناب آقای دکتر فرجی پلت فرم محتوای نامه بالندگی را تشریح و اتخاد وحدت رویه وانسجام در تهیه محتواها را ضروری دانست . در نهایت کلیه دبیران به اظهار نظر پرداختند و سوالات خود را مطرح و در هر بخش پاسخ دریافت نمودند .این جلسه در ساعت 10:45 پایان یافت.

 ابلاغ دبیران خبرنامه بالندگی نیز تحویل داده شد.


نظرات کاربران