برگزاری سلسله جلسات گپ های تخصصی مجازی مرکز هوشمندسازی دانشگاه فرهنگیان

مرکز هوشمندسازی دانشگاه فرهنگیان در راستای رسالت کاری و هم افزایی بین حوزه صف و ستاد دانشگاه و همچنین ارتباط مستمر و استفاده از تجربیات و ابتکارات همکاران هوشمندسازی در سراسر کشور، سلسله گپ های مجازی بعنوان گفتگوهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات را برگزار می کند.
این گپ ها که به صورت مداوم و هفتگی یکشنبه ها ساعت 10 الی 11 در بستر شبکه اجتماعی دانشگاه برگزار می شود، شامل ارائه یک موضوع کاری، علمی و تجربی توسط یکی از افراد موفق مرکز هوشمندسازی است.
در طی این برنامه ویژه، مدیران و کارشناسان مرکز هوشمندسازی، نسبت به دغدغه ها و مشکلات حوزه کاری و موضوعات خاص حوزه فناوری و مدیریت، بیان تجربیات و سوابق کاری و آموزشی به مدت 15 دقیقه در گروه ارائه خواهند داشت و پس از آن همکاران محترم گروه امکان مطرح کردن پرسش های خود پیرامون موضوع ارائه شده را خواهند داشت و در پایان گپ نیز ارائه کننده محترم، به پرسش های اعضاء به صورت نوشتاری پاسخ خواهد داد.
 
در این راستا، روز یکشنبه 29 مهرماه 1397، نهمین گپ مجازی با موضوع "تجربیات و ابتکارات در پردیس های استان سمنان" توسط آقای سیدهادی  سیدحسینی (کارشناس هوشمندسازی پردیس شهید رجایی) در محیط شبکه اجتماعی مجازی یادگیری معلمان دانشگاه (شمیم) برگزار خواهد شد.


نظرات کاربران