بازدید معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه از پردیس زینبیه پیشوا

دکتر روشندل معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی  دانشگاه فرهنگیان،  یکشنبه بیستم آبان  1397 از پردیس زینبیه پیشوا بازدید بعمل آورد.

در این بازدید که باهمراهی دکتر غنی زاده معاون مدیر کل خدمات آموزشی و برهانی معاون مدیریت کارورزی و امور مدارس وابسته  و با حضور سرپرست پردیس دکتر فاطمه ممیزی به منظور بازدید از عملکرد پردیس زینبیه انجام شد، دکتر روشندل ضمن مشاهده توانمندی های این پردیس، از تلاش و اهتمام صادقانه تمامی همکاران در این پردیس در ارتقاء کیفیت ارائه خدمات آموزشی به دانشجویان قدردانی کرد. 

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه و هیئت همراه از امکانات و فضاهای آموزشی - رفاهی پردیس از جمله کلاس های آموزشی، کارگاه رایانه، کتابخانه استاد طباطبایی، سالن چند منظوره استاد جلال، سایت رایانه، آزمایشگاه علوم و بازارچه دانشجویی که به تازگی افتتاح شده است دیدن کردند و از نزدیک در جریان امکانات و نیازهای آن قرار گرفتند.

دکتر روشندل پس از استماع گزارش دکتر ممیزی سرپرست زینبیه، ضمن ابراز خرسندی برای حضور در این پردیس از مدیریت شایسته ایشان قدردانی نمود.

در ادامه معاون آموزشی دانشگاه در نشست صمیمانه با استادان این مجموعه با بیان اولویت و اهداف این معاونت به سوالات و دغدغه های آنان پاسخ گفت و خدمات ارزشمند این عزیزان را در راستای نیل به اهداف آموزشی و علمی دانشگاه ستود.

 وی همچنین در جلسه ای با نمایندگان دانشجویان ضمن شنیدن مطالب دانشجومعلمان؛  آنان را ولی نعمتان دانشگاه نامید و با آنان به گفتگو پرداخت.

خاطر نشان می نماید به پیشنهاد دکتر ممیزی از زحمات صادقانه و دلسوزانه خانم عرب سلمانی در انجام امور آموزشی دانشگاه توسط دکتر روشندل تقدیر شد.


نظرات کاربران