حضور پر رنگ دانشگاه فرهنگیان در اولین کنگره ملی پیشگیری از اسیب های اجتماعی در استان خراسان شمالی

به گزارش روابط عمومی معاونت دانشجویی،  محورهای این کنگره را خانواده، مدرسه، دانشگاه و آسیب های اجتماعی؛ سبک زندگی و آسیب های اجتماعی؛ معنویت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و رسانه و آسیب های اجتماعی معرفی شده است.
از دیگر محورهای این همایش، ورزش، اوقات فراغت و آسیب های اجتماعی؛ دانشجو، حقوق شهروندی و آسیب های اجتماعی؛ خانواده و آسیب های اجتماعی و آسیب های نوپدید است. 

رییس کنگره ملی پیشگیری از آسیب های اجتماعی با بیان اینکه 250 مقاله از استان های مختلف به دبیرخانه کنگره ارسال شده است، از پذیرش 146 مقاله خبر داد و همچنین گفت: برگزاری دو کارگاه آموزشی پیشگیری از طلاق و  پیشگیری از اعتیاد نیز دیگر برنامه های اجرایی این کنگره است.

مدیرکل مشاوره، بهداشت و سلامت دانشگاه فرهنگیان، هیئت همراه و مشاوران دانشگاه فرهنگیان و جمعی از همیاران سلامت روان دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی راس  ساعت ۹ صبح روز سه شنبه بیست و دوم آبان ماه در افتتاحیه همایش در محل سالن اجتماعات مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین و با حضور مشاور مدیرکل  دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان، دکتر حمید یعقوبی و  مقامات کشوری و استانی حضور یافتند. 
همچنین پنل دانشگاه فرهنگیان با سخنرانی دکتر مصطفی عرب و ارائه مقالات همکاران راس ساعت ۱۲:۳۰ برگزار خواهد شد.


نظرات کاربران