سرپرست دانشگاه فرهنگیان اصفهان در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش :

دانشگاه فرهنگیان و اداره آموزش و پرورش استان دو  مجموعه درهم تنیده هستند که می توانند یاور یکدیگر باشند

سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان  گفت: بنا بر فرمایشات مقام عالی وزارت آموزش و پرورش، دانشگاه فرهنگیان باید به عنوان هئیت اندیشه ورز آموزش و پرورش عمل کند و از ظرفیت های این دانشگاه در تمام ابعاد برای توسعه و تعالی هر چه بهتر آموزش و پرورش بهره برد.

دکتر عروف زاد در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش استان ضمن تبریک انتصاب شایسته ایشان  اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان و اداره آموزش و پرورش استان دو  مجموعه درهم تنیده هستند که از جهات مختلف به هم نیاز دارند و می توانند یاور یکدیگر باشند.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان با اشاره به بیانات وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: بنا بر فرمایشات مقام عالی وزارت آموزش و پرورش، دانشگاه فرهنگیان باید به عنوان هئیت اندیشه ورز آموزش و پرورش عمل کند و باید از ظرفیت های این دانشگاه در تمام ابعاد برای توسعه و تعالی هر چه بهتر آموزش و پرورش بهره برد.

وی همچنین افزود: توسعه و تعالی آموزش و پرورش نیاز به تعامل سازنده این دو رکن مهم دارد.که با انتصاب شما ان شا الله این تعامل تقویت شده و در سطوح مختلف گسترش پیدا خواهد کرد، تا بتوان ظرفیت های را در جهت دستیابی به رسالت ها و ماموریت های حیاتی نظام تعلیم و تربیت با یاری خداوند منان بسیج و تقویت کرد.

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

تعامل آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان ضرورت دارد

 

محمد اعتدادی، مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان در دیدار با سرپرست و مسئولین دانشگاه فرهنگیان  با تاکید بر نقش دانشگاه فرهنگیان گفت: برای تعامل با دانشگاه در ابعاد گوناگون آمادگی وجود دارد و با توجه به رسالت های و هدف های مشترک، تعامل بین آموزش پرورش و دانشگاه فرهنگیان یک فرایند ضروری است که باید برای تحقق آن تلاش کرد.

وی افزود: نقش دانشگاه فرهنگیان مهم است زیرا خروجی دانشگاه وارد آموزش و پرورش می شود و باید تربیت آن همه جانبه  باشد تا نظام تعلیم و تربیت  بر پایه های درست بنا شود. لذا همین امر تعامل را می طلبد.

اعتدادی همچنین عنوان کرد: دانشگاه فرهنگیان از اساتید خوبی بهره می برد که این موضوع کمک خوبی به  نظام  تعلیم وتربیت خواهد کرد.

در پایان اعضای شورای مدیریت دانشگاه فرهنگیان ضمن  آرزوی توفیق برای محمد اعتدادی به بیان نظرات خود پیرامون تقویت ابعاد همکاری این دو نهاد پرداختند.

 


نظرات کاربران