برگزاری سلسله جلسات گپ های تخصصی مجازی مرکز هوشمندسازی دانشگاه فرهنگیان

مرکز هوشمندسازی دانشگاه فرهنگیان در راستای رسالت کاری و هم افزایی بین حوزه صف و ستاد دانشگاه و همچنین ارتباط مستمر و استفاده از تجربیات و ابتکارات همکاران هوشمندسازی در سراسر کشور، سلسله گپ های مجازی بعنوان گفتگوهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات را برگزار می کند.
این گپ ها که به صورت مداوم و هفتگی یکشنبه ها ساعت 10 الی 11 در بستر شبکه اجتماعی دانشگاه برگزار می شود، شامل ارائه یک موضوع کاری، علمی و تجربی توسط یکی از افراد موفق مرکز هوشمندسازی است.
در طی این برنامه ویژه، مدیران و کارشناسان مرکز هوشمندسازی، نسبت به دغدغه ها و مشکلات حوزه کاری و موضوعات خاص حوزه فناوری و مدیریت، بیان تجربیات و سوابق کاری و آموزشی به مدت 15 دقیقه در گروه ارائه خواهند داشت و پس از آن همکاران محترم گروه امکان مطرح کردن پرسش های خود پیرامون موضوع ارائه شده را خواهند داشت و در پایان گپ نیز ارائه کننده محترم، به پرسش های اعضاء به صورت نوشتاری پاسخ خواهد داد.

در این راستا، روز یکشنبه 25 آذرماه 1397، نوزدهمین گپ مجازی با موضوع "Skype for Business" توسط خانم مهندس معلمی (کارشناس هوشمندسازی پردیس شهید هاشمی نژاد مشهد)" در محیط شبکه اجتماعی مجازی یادگیری معلمان دانشگاه (شمیم) برگزار خواهد شد.


 www.shamim.cfu.ac.ir


نظرات کاربران