Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:



Chrome 76+ | Firefox 69+
حجت الاسلام و المسلمین دادگر در مدرسه دارالفنون :

ارائه الگوی تربیت معلم تراز جمهوری اسلامی بر اساس سند تحول بنیادین در یکصدمین سال تربیت معلم و چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی از ضروریات است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان تهران مراسم نکوداشت یکصدمین سال تربیت معلم استان تهران، در مدرسه دارالفنون و با حضور اساتید و پیشکسوتان تربیت معلم ، دکتر احمدی لاشکی نماینده مجلس شورای اسلامی ، حجت الاسلام دادگر مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان ،دکتر روشندل معاون آموزشی دانشگاه و دکتر انصاری راد مدیر امور پردیس های استان تهران برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین دادگر در این مراسم با پاسداشت یاد و خاطره شهدای تربیت معلم و تسلیت درگذشت آیت الله شاهرودی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطر نشان کرد : اکنون که درآستانه یکصد سالگی تربیت معلم و چهل سالگی انقلاب اسلامی هستیم باید قادر به ارائه مدلی قابل اجرا و مورد تفاهم  از تربیت معلم در تراز جمهوری اسلامی باشیم . وی افزود: از آنجا که تعلیم و تربیت شرط اساسی تعالی انسان است و مهمترین نهاد اجتماعی کشور آموزش و پرورش است اگر نتوانیم مدل تربیت معلم شایسته جمهوری اسلامی ایران را بر اساس سند تحول بنیادین ارائه دهیم ، در اذهان عمومی ناکارآمدی دانشگاه فرهنگیان القا خواهد شد که خسران جبران ناپذیریست.

حجت الاسلام دادگر با اشاره به حضور بصیرانه و هوشمندانه رهبر معظم انقلاب در دانشگاه فرهنگیان عنوان کرد : امروز همه کسانی که دل در گرو انقلاب و اسلام دارند باید برای رفع مشکلات تربیت معلم و دانشگاه فرهنگیان گام بردارند.

نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان شرط به ثمر نشستن این کوشش ها را کار برای خدا و به قصد خدمت به مردم دانست و از دانشجو معلمان خواست با ایده گرفتن از همایش مهم ملی و بین المللی به بیان ایده هایی که ارزش گسترش دارند بپردازند.

وی حضور داوطلبانه دانشجو معلمان در میدان تعلیم و تربیت را جامه عمل پوشاندن به بخش بزرگی از برنامه درسی یعنی شنیدن تجربیات اساتید و پیشکسوتان و استفاده کردن از آنها و اشاعه آنها دانست.