پذیرش 9 نفر از قهرمانان ورزشی در دوره اخیر مهارت آموزان ماده 28

معاونت آموزشی وتحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان از جذب 9 نفر از دارندگان افتخارات ملی و بین المللی ورزشی در کسوت معلمی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی در همین راستا دکتر روشندل معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان، با اشاره به سیاست راهبردی دانشگاه فرهنگیان در جذب نخبگان و افراد برتر جهت خدمت در کسوت معلمی، گفت:  9 نفر از قهرمانان ورزشی که دارای افتخارات ملی و بین المللی هستند در دوره مهارت آموزی جذب شده و در حال گذاراندن این دوره می باشند.

وی با بیان اینکه این افراد از اعضای تیم های ملی کبدی بانوان، تیم ملی هندبال، تیم ملی وشو و تیم ملی تکواندو هستند، افزود: این افراد همگی دارای سابقه قهرمانی در رده ملی و بین المللی، از جمله قهرمانی در مسابقات آسیایی اندونزی می باشند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، در ادامه جذب نخبگان در حرفه معلمی را یکی از سیاست های اصلی این دانشگاه دانست و بر ادامه این روند تاکید کرد.

وی همچنین از راه اندازی سامانه ای برای شناسایی نخبگان جذب شده، دارای افتخارات ملی و بین المللی در عرصه های علمی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و ... مهارت آموزان ماده 28 ، خبر داد.


نظرات کاربران