معاون تربیت بدنی وزیر آموزش و پرورش در آیین افتتاحیه دومین جشنواره ورزش های همگانی دانشجو معلمان:

معلمان الگوهای دانش آموزان هستند و دانش آموزان با فعالیت های تربیتی بهره وری بیشتری در تحصیل می شوند

دکتر مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی وزیر آموزش و پرورش در آیین افتتاحیه دومین جشنواره ورزش های همگانی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان، که شامگاه چهارشنبه 10 بهمن 97، در پردیس نسیبه تهران برگزار شد با بیان اینکه تربیت بدنی بخش عملی تعلیم و تربیت است، اظهار کرد: برای سبک زندگی فعال، سلامت، نشاط، شادابی و توانایی جسمانی باید ورزش کرد و تربیت بدنی در هر رشته تحصیلی در مدرسه و دانشگاه وجود دارد و اولویت ما توجه به ورزش همگانی است.
وی ادامه داد: معلمان الگوهای دانش آموزان هستند و دانش آموزان با بازی و فعالیت های تربیتی بهره وری بیشتری در تحصیل خواهند شد.
دکتر حمیدی افزود: امروز تدریس در هر رشته ای در ابتدایی، در متوسطه با فعالیت های حرکتی، تدریس و یادگیری بسیار عمیق تر و پایدار تر است.
معاون تربیت بدنی وزیر آموزش و پرورش، ادامه داد: یادگیری از طریق بازی و فعالیت های حرکتی بسیار تاثیر گذار تر است و دانشگاه فرهنگیان خود را مجهز به الگوی خوبی برای دانش آموزان در حوزه تربیت بدنی کند.
وی با اشاره به برگزاری جشنواره ورزش های همگانی دانشگاه فرهنگیان، خاطر نشان کرد: در این جشنواره شکل های مختلف فعالیت های حرکتی تمرین می شود، می توان به شادابی بیشتر و مطلوب تر ساعات تربیت بدنی در مدارس توسط شما دانشجو معلمان عزیز امیدوار بود.
دکتر حمیدی ادامه داد: در سراسر کشور در بخش های آموزش، فعالیت های حرکتی و شادابی به اتکای یادگیری های شما دانشجو معلمان ورزش و حرکت در چنین جشنواره های ورزشی، دوره مطلوب آموزشی و تربیت بدنی را در مدارس شاهد باشیم


نظرات کاربران