معاون پژوهش و فناوری دانشگاه

از راه اندازی قطب های پژوهشی در سال آینده در دانشگاه فرهنگیان خبر داد

به گزارش معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه، سومین دوره آموزشی فرصت پژوهشی تربیت حرفه ای در تاریخ بیست و چهارم بهمن ماه با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز گردید. در افتتاحیه این دوره دکتر طاهری­ نیا با اشاره به بخشی از برنامه های سال آتی معاونت پژوهشی، راه اندازی قطب های پژوهشی به تعداد ۱۶ قطب مطابق با رشته های شانزده­گانه کارشناسی پیوسته در دانشگاه فرهنگیان را از برنامه های بسیار مهم معاونت پژوهشی بر شمرد که نیازمند همکاری تمامی اعضای هیات علمی دانشگاه است.

وی اظهار داشت اعضای هیات علمی برای استفاده از ظرفیت پژوهشی مهارت آموزان ماده ۲۸ برنامه ریزی لازم را انجام دهند. همچنین، معاون پژوهش و فناوری از راه اندازی مراکز نوآوری و کارآفرینی در سال آینده خبر داد.

دکتر نبوی معاون ارتباط با جامعه و همکاری های علمی در ابتدای دوره آموزشی ضمن  عرض خیرمقدم به اعضای هیئت علمی و تشکر از حضور فعال ایشان، برنامه فرصت پژوهشی تربیت حرفه ای را گامی مهم در راستای تولید دانش آموزش محتوا در دانشگاه بر شمرد و در مورد نحوه و ادامه فعالیت پژوهشی اعضا در ماه های آتی مطالبی را بیان نمود. در این جلسه دکتر رضا ساکی در مورد طراحی دوره فرصت پژوهشی تربیت حرفه ای و اهداف آن مطالبی را بیان کرد. سپس دکتر موسوی مدیرکل اموربرنامه­ریزی پژوهشی دانشگاه نیز در مورد گرنت و افزایش آن برای اعضای هیئت علمی و  نحوه تخصیص بودجه آن در سال آتی مطالبی را بیان نمود. در ادامه، دکتر آزادی مدیرکل نشر و اطلاع رسانی دانشگاه سیاست­ های حمایتی دانشگاه را از آثار علمی اعضای هیات علمی تشریح کرد. پایان جلسه به پرسش و پاسخ اعضای هیئت علمی شرکت کننده اختصاص یافت.

شایان ذکر است که برنامه روز اول، کارگاه مکس کیودا با ارائه دکتر حاتم فرجی بود و روز دوم به کارگاه چگونگی تدوین فصول چهارم و پنجم طرح فرصت پژوهشی با ارایه دکتر ساکی اختصاص یافته بود. این دوره آموزشی در عصر روز پنج شنبه مورخ 97/11/25 به کار خود پایان داد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نظرات کاربران