معاون آموزشی در اولین نشست ستاد برگزاری همایش ملی کارورزی:

همایش ملی کارورزی سرآغازی برای تحول این عرصه با بهره مندی از ظرفیت های علمی کشور

دکتر روشندل در اولین نشست ستاد برگزاری همایش ملی کارورزی گفت: همایش ملی کارورزی سرآغازی برای تحول این عرصه با بهره مندی از ظرفیت های علمی کشور است.

دکتر روشندل معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه در اولین نشست ستاد برگزاری همایش ملی کارورزی که با حضور دکتر کچوئیان سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت و جمعی از مدیران ارشد و کارشناسان دانشگاه برگزار شد، با تاکید بر اهمیت تربیت معلم در نیل به اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، جایگاه کارورزی را مهمترین فصل برنامه تربیت معلم دانست که هنر معلمی در آنجا تجلی پیدا می کند.

معاون آموزشی دانشگاه افزود: رییس دانشگاه در راستای توجه ویژه به جایگاه کارورزی در تربیت معلم، ضرورت و اهمیت برگزاری این همایش را تبیین کردند، بر همین اساس در زمستان سال جاری این همایش برگزار می گردد که نتایج کاربردی آن در خدمت ارتقاء بیشتر برنامه کارورزی دانشگاه قرار می گیرد.

در ادامه دکتر کچوئیان با تاکید بر نقش برنامه کارورزی در تربیت حرفه ای دانشجو معلمان ضمن ابراز خرسندی از تصمیم دانشگاه برای برگزاری این همایش، برنامه ریزی دقیق و استفاده از تجارب و دیدگاه های صاحبنظران و دلسوزان تربیت معلم را زمینه ساز اجرای موثرتر این همایش دانست.

در ادامه دکتر حمید رضا مشهدی مدیر کارورزی دانشگاه گفت: قبل از برگزاری این ستاد جلساتی در شورای اصلی کارورزی برگزار گردید و چگونگی اجرای این همایش، چارچوب و شیوه نامه اجرایی آن تدوین شد که بر این اساس کمیته های علمی و اجرایی این همایش مطابق شرح وظایف و با عنایت به جدول زمانی فعالیت خواهند کرد.

در این جلسه اعضای حاضر به بیان دیدگاههای خود پرداختند و ابلاغ اعضاء تقدیم شد.


نظرات کاربران