همزمان با حضور آقاخانی به عنوان نماینده تام الاختیار دانشگاه فرهنگیان در مناطق سیل زده استان گلستان ارائه شد:

گزارش خدمات رسانی همکاران و دانشجومعلمان به سیل زدگان استان گلستان از اسکان تا بازسازی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، در بازدید اخیر از دانشگاه فرهنگیان استان گلستان و بر اساس اعلام مدیریت امور پردیس های استان گلستان، دانشگاه فرهنگیان  استان  گلستان  به  همت دکتر خنیفر رییس دانشگاه فرهنگیان، معاونت دانشجویی و  همراهی کارکنان و دانشجومعلمان آن استان به شکرانه  لطف الهی برای اسکان 450 نفر از سیل زدگان استان از روز سوم تا دهم فروردین تلاش نموده و با در اختیار قرار دادن اقلام مورد نیاز آن ها سعی به کمک رسانی کرد.

اولین محموله کمک های دانشگاه فرهنگیان استان گلستان که شامل اقلام ضروری و مواد مورد نیاز شامل: آب آشامیدنی، لوازم بهداشتی، مواد خوراکی، پتو و بوده، از طریق کانون دانشجویی به دست مردم سیل زده استان رسیده است.


دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان گلستان در قالب اردوهای جهادی، کانون  هلال احمر در پردیس امام خامنه ای حضور داشته و حتی به محل اسکان سیل زدگان حضور یافته و به یاری سیل زدگان شتافتند. همچنین بسیاری از فضاهای خوابگاه برای اسکان مردم گلستان تعمیر و تشک تخت ها نو شد.


اعضای کانون دانشجویی دانشگاه، حضور فعالانه ای در محل اسکان سیل زدگان استان یافتند و  ضمن پاکسازی منازل از گل و لای به تسکین آلام مردم پرداختند.

گفتنی است برنامه های متنوع از جمله برگزاری مراسم سخنرانی و ذکر ادعیه، برنامه های شاد و هنری، فوتبال و مسابقه،  استقرار تیم پزشکان  برای خانواده ها، کودکان و سالمندان در سالن کنفرانس، نماز خانه دانشگاه و اتاق ها برگزار شد.

 

 

 


نظرات کاربران