از سوی معاون دانشجویی به مناسبت هفته سراهای دانشجویی انجام شد:

تکریم از خیرین و کلنگ زنی پروژه عمرانی خوابگاه دانشجویی پردیس امیر کبیر

مراسم افتتاح پروژه بهداشتی و کلنگ زنی خوابگاه دانشجویی  با حضور دکتر علی نژاد معاون دانشجویی،  دکتر قاسمی مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز، دکتر احمدی مشاور رییس دانشگاه در امور خیرین، دکتر دلقندی مشاور معاون طرح و برنامه، دکتر صالحی، سرپرست مدیریت امورپردیس های استان، دکتر عطایی، سرپرست پردیس امیرکبیر، حجت الاسلام والمسلمین صاحب الامری، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه، دکتر فانی، مشاور استانداری استان البرز و سایر مسئولین سازمان مرکزی در پردیس امیرکبیر برگزار شد.

در این مراسم ضمن تجلیل و تکریم از مقام شامخ خیّر نیک اندیش حاج اسماعیل آل آقا و خانواده محترمشان که با ساخت پروژه بهداشتی شرایط را برای ساخت خوابگاه دانشجویی پردیس امیرکبیر فراهم کردند، پروژه بهداشتی افتتاح و کلنگ ایجاد خوابگاه دانشجویی به زمین زده شد.

دکتر علی نژاد در این مراسم بیان کرد: به مناسبت هفته سراها ویژه برنامه هایی با هدف آموزش و مهارت افزایی، ایجاد شور و نشاط در بین دانشجویان و ترویج فرهنگ زندگی جمعی در خوابگاه، و همچنین آشنایی مسئولان دانشگاه با مسائل این حوزه تدارک دیده شده است.

معاون دانشجویی دانشگاه خاطر نشان کرد: خوابگاه برای دانشجوی خوابگاهی در حکم خانه دوم اوست و به همین دلیل شرایط زندگی در این مکان اهمیت ویژه ای در حفظ آرامش روحی و جسمی، توسعه فکر و اندیشه و اعتلای شخصیت دانشجو دارد.

وی با اشاره به حدیث "اِنَّ لاِهْلِ الْجَنَّهِ اَرْبَعُ عَلاماتٍ، وَجْهٌ مُنْبَسِطٌ، وَ لِسانٌ لَطیفٌ وَ قَلْبٌ رَحیمٌ وَ یَدٌ مُعْطِیَهٌ" افزود:  این حدیث نورانی مهمترین ویژگی اهل بهشت را به چهار دسته تقسیم کرده که نخستین نشانه روی گشاده و دومین آن ها گفتار زیباست و قلبی رئوف و دست بخشش است.

دکتر علی نژاد در همین راستا  ازحضور خیرین در دانشگاه فرهنگیان  ابزار خرسندی  کرد و با اشاره به شعار امسال هفته سراهای دانشجویی با عنوان "سراهای دانشجویی عرصه نوآوری، مهارت محوری و رونق تولیدات دانشجویی" تاکید کرد: خوابگاه های دانشجویی از اولویت های برنامه های معاونت دانشجویی است.

در ادامه وی از مسئولان استان البرز خواست برای رسیدن به رشد متوازن جامعه و دست یابی به تحقق اهداف دانشگاه و جامعه ایرانی اسلامی به دانشگاه فرهنگیان این استان توجه بیشتری داشته باشند.

در این مراسم دکتر علی نژاد با بیان اینکه یکی از برنامه هایی که با جدیت در دانشگاه پیگیری می شود، طرح نوسازی، بازسازی و تعمیرات خوابگاه های دانشجویی است، اظهار کرد: از خیرین و علاقمندان دعوت می کنیم برای مشارکت و همکاری در این طرح، دانشگاه را یاری کنند تا بتوانیم با کمک خیرین در جهت تحقق اهداف دانشگاه گام برداریم.

در ادامه از اقدام شایسته خیّرین گروه موسسه سرمایه گذاری مبینا که مسئولیت احداث خوابگاه دانشجویی را عهده دار شدند تقدیر شد.

در پایان مراسم افتتاح پروژه بهداشتی و کلنگ زنی خوابگاه دانشجویی توسط دکتر علی نژاد و سایر همکاران انجام شد.


نظرات کاربران