جلسه تکریم و معارفه مدیران کل حوزه تربیت بدنی و مشاوره، بهداشت و سلامت برگزار شد

 

در این مراسم که با حضور دکتر خنیفر ریاست دانشگاه، دکتر علی نژاد معاون دانشجویی دانشگاه و همکاران حوزه دانشجویی و همچنین با حضور مشاوران جوان ریاست دانشگاه و جمعی از کارکنان برگزار شد طی حکمی از سوی ریاست دانشگاه، دکتر محمد میبدی به عنوان مدیرکل مشاوره، بهداشت و سلامت و دکتر سهیلا عبدی به عنوان سرپرست اداره تربیت بدنی معارفه و از زحمات دکتر مصطفی عرب و دکتر میترا روحی در زمان تصدی این سمت ها قدردانی شد.

دکتر علی نژاد در ابتدای جلسه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، برای مدیران قبلی و فعلی دانشگاه آرزوی موفقیت نمود و گفت: در این برهه بایستی با تلاش و کوشش جهادی در مسیر خدمت به دانشجومعلمان گام برداشت تا فردا در محضر احدیت شرمنده نباشیم.

وی در این جلسه از همکاران پرتلاش مجموعه تقدیر و تشکر نمود و بیان کرد: نیروی انسانی به مثابه سرمایه انسانی کشور است و  ابراز امیدواری کرد تمامی مدیران در راه خدمت به جامعه و دانشگاهی موثر و پرتلاش در راه رسیدن به اهداف گام بردارند.

در ادامه وی با تاکید بر رشد و توسعه منابع انسانی افزود: تمامی حوزه های دانشگاه حساس و از اهمیت بالایی برخوردار است. در حوزه دانشجویی نیز باید جوابگوی دانشجومعلمان فرهیخته و توانمند باشیم که این مسئولیت سنگینی خواهد بود و در این راستا خوشبختانه دانشگاه با سرعت قابل توجهی در حال توسعه است.

 در ادامه جلسه دکتر خنیفر در آستانه ماه مبارک رمضان این ماه را ماه مناجات و دعا، ماه تهذیب و آمادگی برای میهمانی خدا را تبریک گفته و با بیان اینکه این مراسم ها یک سنت جاری، قدیمی و مقدس است افزود: خدمت در عرصه دیانت، شرف و فرهنگ دانشگاه یک ملت توفیقی است که به افراد داده می شود. وی از مدیران کل سابق تقدیر و تشکر نموده و برای مدیران جدید در انجام وظایف سنگین در پست جدید آرزوی موفقیت کرد.


نظرات کاربران