نشست و دیدار معاون دانشجویی دانشگاه با مدیرکل امور دانشجویان داخل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در ماه مبارک رمضان

 

نشست و دیدار معاون دانشجویی دانشگاه و مدیران کل این حوزه با جاماسب نوزری مدیرکل امور دانشجویان در ماه مبارک رمضان در سالن جلسات سازمان امور دانشجویان انجام شد.

در این نشست دکترعلی نژاد با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ارزنده ترین و بهترین فرصت معنوی برای تجلیل و قدردانی از دانشجومعلمان، همکاران و بررسی و بازنگری فعالیت ها می باشد بیان کرد: به منظور بهره مندی از برکات معنوی این ماه مبارک، حوزه معاونت دانشجویی برآن شد با مشارکت و همراهی مدیران کل  دیدار و نشستی با مسئولین سازمان امور دانشجویان داشته باشد. دکتر علی نژاد در ادامه  در خصوص فعالیت های انجام شده و برنامه های پیش رو در حوزه دانشجویی مطالبی را ارائه داد.  وی در سخنان خود اشاره کرد: در دانشگاه فرهنگیان شوراهای صنفی دانشجویی در حقیقت باید بازوهای دانشگاه ها باشند.

دکتر علی نژاد به نشریات حوزه دانشجویی ازجمله گاهنامه سرپرستان شبانه روزی، نشریه پیام مشاور، بروشور های آموزشی، مجله سلامت اشاره کرد و همچنین در آینده از مجله دار شدن دانشجومعلمان با امتیاز علمی و پژوهشی خبر داد.

در ادامه نشست دکتر نوزری گفت: جلسات و پیگیری  و بررسی پرونده های مربوط  به شورای موارد خاص در دانشگاه فرهنگیان به طور دقیق، با نظم و سرعت خاص انجام می شودکه این موضوع از اهمیت خاصی برخوردار است. وی افزود: با شناخت و قابلیتی که در  ترکیب اعضای کمیسیون موارد خاص وجود دارد می تواند مشکلات پرونده ها را حل و فصل کند.

دکتر جاماسب نوزری با بیان اینکه کانون های دانشجویی به خصوص شوراهای صنفی دانشگاه ها می توانند یاری رسان کارها و اقدامات و شرایط دانشگاه ها باشند افزود: شوراهای صنفی در دانشگاه فرهنگیان به خوبی در خشیده اند و انسجام و هماهنگی و حرکت رو به جلو در آنان نمایان است.

دکتر نوزری با اشاره به اهمیت ورزش همگانی  بیان کرد: دانشگاه فرهنگیان با برگزاری جشنواره ورزش های همگانی و برگزاری المپیاد ورزشی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان در مسابقات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بسیار فعال و پر رنگ حضور یافته و امید است امسال هم  شاهد موفقیت دانشجومعلمان باشیم.

وی همچنین از همکاران دانشگاه خواست به آسیب های اجتماعی و روانشناختی و بهداشت و سلامت دانشجویان  و پیشگیری و آموزش توجه کنند.  دکتر نوزری توصیه کرد: همکاری و تعاملات دوطرفه  با مراکز مشاوره دانشگاه های مادر بسیار کمک کننده و موثر است.

 

 


نظرات کاربران