با حضور مدیر کل بنیاد شهد و امور ایثارگران استان:

نشست دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه فرهنگیان استان چهارمحال وبختیاری

نشست دانشجویان شاهد و ایثارگران دانشگاه فرهنگیان استان چهارمحال وبختیاری با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در سالن جلسات پردیس بحرالعلوم برگزار شد.

دکتر تیمور نظری فرد مدیرامور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان چهارمحال وبختیاری هدف از این نشست  را آشنایی با مشکلات و مسائل دانشجویان شاهد و ایثارگر و تلاش در جهت رفع آنان در حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، آشنایی و انس و الفت دانشجویان با یکدیگر، پرسش و پاسخ در حضور مسئولین آموزش دانشگاه فرهنگیان و بنیاد شهید و امور ایثارگران عنوان کرد.

وی تصریح کرد: دانشگاه همواره در جهت خدمت به دانشجویان شاهد و ایثارگر و همچنین توسعه فرهنگ و ایثار و شهادت در بین عموم دانشجویان پیش قدم بوده است.

در ادامه فریبرز نجفی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز ضمن تشکر از مسئولان دانشگاه برای تشکیل این نشست صمیمی، تلاش در ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت توسط دانشجویان شاهد و ایثارگر را به وظیفه ای جدایی ناپذیر از دانشجویان شاهد و ایثارگر عنوان کرد.

دکتر عبدالرضا فتاحی هیات علمی دانشگاه فرهنگیان استان، حسین حسینی مسئول آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران و دانشجویان شاهد و ایثارگر حاضر در نشست  نیز در خصوص مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر پرداختند.

این نشست با اهدا لوح تقدیر و تجلیل از دانشجویان شاهد و ایثارگر به پایان رسید.


نظرات کاربران