با حضور مدیریت حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان اعلام شد:

دانشگاه فرهنگیان اصفهان برترین دانشگاه در همایش نقش من در بیانیه گام دوم انقلاب

با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد واعظی، مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان؛ دانشگاه فرهنگیان اصفهان به عنوان دانشگاه برتر کشور در همایش نقش من در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی معرفی و  از دانشجویان افتخار آفرین در این عرصه و مسئولین دانشگاه تجلیل گردید.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان؛ همایش نقش من در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در اردیبهشت ماه با حضور دانشجویان فعال فرهنگی دانشگاه های کشور به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در مشهد مقدس برگزار گردید.

 همایش نقش من در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی؛ رویداد ایده پردازی در راستای عملیاتی کردن و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بوده است.دانشجویان پر توان و فعال فرهنگی، دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان  در رقابت با دانشجویان 74 دانشگاه کشور در این همایش وزین و در ایده پردازی در جهت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب با شایستگی تمام و بالاتر از دانشگاه های شرکت کننده، موفق به کسب رتبه برتر کشور شدند.

پس از کسب این موفقیت و افتخار توسط دانشجویان فعال دانشگاه فرهنگیان اصفهان؛ با حضور مدیریت حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان و مدیر امور مبلغان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور جناب حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد واعظی و مسئولین دانشگاه فرهنگیان اصفهان و نهاد مقام معظم رهبری از دانشجویان برتر کشور در این حوزه تقدیر به عمل آمد.

شایان ذکر است در این مراسم از آقای دکتر تقی آقاحسینی سرپرست پردیس شهید باهنر اصفهان و مجموعه دانشگاه فرهنگیان به پاس تلاش متعهدانه در این عرصه قدردانی گردید.ضمن تبریک به دانشجویان پر تلاش و موفق آرزوی توفیق روز افزون برای آنها مسئلت داریم.

 

 


مطالب مرتبط

بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان برگزار می کند:

همایش منطقه ای مسائل تربیتی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان در پسا کرونا
بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان برگزار می کند: همایش منطقه ای مسائل تربیتی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان در پسا کرونا

همایش منطقه ای مسائل تربیتی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان در پسا کرونا توسط بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان و با همکاری بسیج اساتید فرهنگیان استان های فارس، یزد، سمنان، خراسان جنوبی، قم، مرکزی، لرستان، چهار محال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد برگزار می شود.

|

یازدهمین کنفرانس آموزش شیمی در دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان به صورت مجازی برگزار شد
یازدهمین کنفرانس آموزش شیمی در دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان به صورت مجازی برگزار شد

یازدهمین کنفرانس آموزش شیمی انجمن شیمی ایران با شعار مسئولیت پذیری و وجدان کاری ضامن تحول در آموزش شیمی به میزبانی دانشگاه فرهنگیان اصفهان با حضور جمعی از اساتید، معلمان، دانشجو معلمان و پژوهشگران به صورت مجازی برگزار گردید.

|

نظرات کاربران