گزارش دهه ی سرآمدی آموزش

 

  مدیریت بهسازی منابع انسانی معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی با هدف تبیین جایگاه والای آموزش و تکریم سرآمدان آموزشی دانشگاه، باشعار«آموزش با کیفیت؛ معلم کارآمد، جامعه سرآمد» برنامه های متنوعی را در طول اردیبهشت ماه و خرداد ماه سال 1398 و  در دو بخش کشوری و استانی (در کلیه ی مدیریت های استانی) دانشگاه فرهنگیان برگزار نمود.

اهم برنامه های برگزار شده:

  1. انتخاب و تجلیل از اعضای هیأت علمی نمونه دانشگاه فرهنگیان در سال تحصیلی 98-97. 
  2. انتخاب و تجلیل از برگزیدگان مدیریت های استانی که بهترین عملکرد را در تحقق اهداف آموزشی در سال تحصیلی 98-97 داشته اند.
  3. برپایی غرفه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی در محل برگزاری مراسم نکوداشت یکصدمین سال تربیت معلم.
  4. بازدید مسئولین دانشگاه، مدیریت استانی و آموزش و پرورش از برنامه ها و مراسم های ویژه کشوری و استانی.
  5. فراهم نمودن امکان بازدید دانش آموزان سال پایانی مقطع متوسطه و والدین ایشان به منظور آشنایی با دانشگاه فرهنگیان (بعنوان دانشگاه بدون حصار).
  6. برگزاری 31 مراسم استانی در کلیه استان ها و دعوت از مقامات و نمایندگان محترم استان، ادارات کل آموزش و پرورش، همراه با دعوت از اساتید و کارشناسان آموزش.
  7. برگزاری 31دوره و کارگاه آموزشی اساتید.
  8. برگزاری 31 نشست و کارگاه آموزشی نومعلمان.
  9. برگزاری 31 نمایشگاه دستاوردهای آموزشی اساتید و نومعلمان در زمینه های تالیف و ترجمه، تولید محتوای الکترونیکی، تولید نرم افزار و سخت افزار آموزشی، طرح های نوین در زمینه یاددهی و یادگیری، خلق ایده در خصوص روشهای نوین تدریس.
  10. 31 بازدید مسئولان ارشد از مدارس کارورزی بصورت نمادین به عنوان «روز کارورزی» که همراه با اهداء تقدیر نامه از سوی مدیر کل آموزش و پرورش استان می باشد.


نظرات کاربران