با حضور کارشناسان نظارت صورت گرفت:

تشریح نحوه تدوین سوالات آزمون جامع مهارت آموزان ماده 28

به گزارش روابط عمومی معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان، حسین عبدی رئیس گروه طراحی و تدوین استاندارد شایستگی های تخصصی و عمومی در جمع  مدیران و کارشناسان نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت سراسر کشور در سالن اجتماعات باشگاه فرهنگیان فارس، به تفضیل در خصوص نحوه تدوین، تصحیح و شیوه امتیازدهی و فرایند اجرایی آزمون برای ورودی های 96 و 97 و همچنین مهارت­آموزان بازمانده ازآزمون ورودی سال 95 سخن گفت.

 

وی با ارائه گزارشی از آسیب شناسی آزمون های برگزار شده در دوره های قبل، با استناد به بخشنامه معاونت آموزشی دانشگاه شرط لازم برای شرکت مهارت آموزان در آزمون جامع را پایان پودمان­های آموزشی برابر با مقررات آموزشی دانشگاه ذکر کرد و توجه کارشناسان نظارت را به آخرین مهلت ورود نمرات به سامانه آموزشی جلب، و دهم تیرماه سال جاری را آخرین زمان موعد مقرر اعلام کرد.

عبدی ناتمام بودن نمرات و وضعیت آموزشی مهارت­آموزان را مانع جدی حضور این افراد در آزمون کتبی عنوان کرد.

در ادامه، پس از تشریح جزئیات مولفه کتبی ارزشیابی صلاحیت­های حرفه­ای مهارت­آموزان، کارشناسان حاضر در جلسه با طرح سوالات خود، پاسخ مدنظر را دریافت کردند.

وی خطاب به کارشناسان نظارت، تنها مرجع رسمی اخبار و اطلاعیه­های مرکز سنجش دانشگاه فرهنگیان را سایت رسمی این دانشگاه به نشانی https://cfu.ac.ir/Measurement  اعلام کرد.


نظرات کاربران