معاون نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان:

اجرایی نمودن بندهای رهنامه 40 ماده ای دانشگاه فرهنگیان از برنامه های اولویت دار است

معاون نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان، اجرایی نمودن بندهای رهنامه 40 ماده­ای دانشگاه را برخوردار از اهمیت خاص و ویژه دانست و گفت: انجام هر گونه فعالیت در قالب تیم، گامی مهم برای دستیابی به اهداف مورد نظر است.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان، کچوئیان، در مراسم معارفه سرپرست جدید مرکز شهید مطهری شیراز، مرتفع شدن برخی مشکلات در این مرکز را از جمله اولویت­های کاری مهم ذکر کرد و گفت: امروزه تعلق به سازمان، امری مهم و ضروری است.

کچوئیان، بر تعلق سازمانی اعضاء هیات علمی دانشگاه، کارکنان و دانشجویان تاکید و شاه کلید موفقیت در سازمان را احترام متقابل همکاران نسبت به یک دیگر ذکر کرد و گفت: در سایه ارتباط صمیمانه، صادقانه و محبت آمیز کارکنان، آرامش و امنیت تثبیت و تلاش و قدرت تصمیم­گیری برای حل مشکلات دانشگاه بیشتر و بهتر خواهد شد.

عضو هیات رئیسه دانشگاه فرهنگیان، اجرایی نمودن بندهای رهنامه 40 ماده­ای دانشگاه را برخوردار از اهمیت خاص و ویژه دانست و گفت: انجام هر گونه فعالیت در قالب تیم گامی مهم برای دستیابی به اهداف مد نظر است.

وی تصریح کرد: یک تیم  با دارا بودن مهارت­های لازم، تکمیل کننده یک دیگر بوده و با مقاصد، اهداف، و رویکردی مشترک با تکیه بر یک دیگر، مسیر پیش رو را با موفقیت بیشتر طی خواهند کرد.

این مقام مسئول، مشخص کردن اهداف، بررسی و حل مشکلات، اجرایی نمودن راه حل­ها و مسئول نتایج دانستن خود در قالب کار و فعالیت تیمی را کمک به کل مجموعه از جمله مدیر مرکز اعلام کرد و افزود: تفکر و اندیشیدن برای  ارتقاء استانداردها لازم و ضروری است.

استاد دانشگاه، آموزش را محصور زمان و مکان ندانست و با تاکید بر تلاش بیش از پیش برای تربیت معلمان شایسته و در خور فرزندان این سرزمین گفت: با آموزش پیاپی، فرد برای رسیدن به یک وضع مطلوب هدایت می شود. در نتیجه، کسب نتایج و رسیدن به هدف اصلی نیز تسهیل می­شود.

گفتنی است: در پایان این مراسم که با حضور تنی چند از مسئولان استان برگزار شد، دکتر علیدادی به عنوان سرپرست مرکز شهید مطهری معرفی و از خدمات نوبخت قدردانی به عمل آمد.


نظرات کاربران