در نخستین جلسه بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان استان لرستان:

هماهنگی های لازم جهت انتخاب اعضای هیئت امنای بنیاد خیرین دانشگاه فرهنگیان استان لرستان انجام شد.

اولین جلسه  بنیاد مجمع خیرین دانشگاه فرهنگیان استان لرستان ، به منظور  هماهنگی لازم جهت شناسایی خیرین و جلب مشارکت آنان برای کمک به این دانشگاه  شنبه 1 تیر سال جاری در دفتر مدیریت پردیس علامه طباطبایی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان لرستان ؛ نخستین جلسه هیئت موسس مجمع خیرین دانشگاه فرهنگیان لرستان ، به منظور شناسایی خیرین و جلب مشارکت آنان برای کمک به دانشگاه فرهنگیان استان با حضور دکتر علی آقایی جودکی سرپرست دانشگاه فرهنگیان، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حاتمی مسئول نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری(مد ظل العالی)،سید علی اکبر موسوی معاونت توسعه و منابع انسانی ،،دکتر چنگایی معاونت آموزشی پردیس خواهران آیت اله کمالوند ، ولی اله پورنصیر معاونت توسعه و پشتیبانی پردیس علامه طباطبایی ، خانم حقیقت منش مسئول حراست،حجت الاسلام والمسلمین هاشمی مسئول فرهنگی پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان استان لرستان برگزار شد.

در این نشست دکتر آقایی جودکی با اشاره به عنایت و توفیق الهی برای انجام امور خیر و خدمت به مردم، این نشست را فرصتی برای تکریم سنت حسنه کارخیر و نیکو کاری برشمرد.

وی با توجه به اهمیت حضور خیرین جهت کمک به مسائل و مشکلات دانشگاه فرهنگیان افزود: توسعه فضا های آموزشی دانشگاه فرهنگیان توسط خیرین کار ارزشمندی است که می توان از این ظرفیت برای کمک به ارتقای کیفیت آموزش و تجهیز امکانات آموزشی در پردیس ها و مراکز آموزش عالی بهره برد.

در ادامه اعضای حاضر در جلسه  در بیاناتی  با اشاره به نقش دانشگاه فرهنگیان در نظام تعلیم و تربیت و لزوم سرمایه گذاری برای ارتقاء و تعالی آن بر حمایت  از این حرکت شایسته تاکید کردند.

شایان ذکر است هدف از تشکیل و راه اندازی این بنیاد حمایت خیرین از دانشگاه فرهنگیان در زمینه تحکیم زیرساخت های عمرانی، علمی، پژوهشی و فرهنگی در دانشگاه فرهنگیان بوده است.


نظرات کاربران