دکتر محمدی در جلسه هیات رئیسه دانشگاه :
آموزش مهارت آموزان ماده 28 باید از آموزش محوری به سوی مهارت محوری تغییر کند
در دویست و نوزدهمین جلسه هیات رئیسه دانشگاه که صبح روز چهارشنبه مورخ 9/5/1398 برگزار شد ، دکتر محمدی به ارائه گزارش جشنواره های فرهنگی و اجتماعی و برگزاری آزمون های فرهنگی مهارت آموزان ماده 28 پرداخت.
دکترمحمدی به تفصیل گزارشی از برگزاری جشنواره های فرهنکی و اجتماعی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان در استان های یزد، قم، اصفهان، خراسان رضوی و فارس با رویکرد تمرکز زدایی و صرفه جویی در هزینه ها ارائه نمود.مشاور رئیس و سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در ادامه جشنواره های فرهنکی و اجتماعی را ظرفیتی بسیار مهم و تاثیرگزار در تربیت معلم مهارتی دانست که در مدت 9 ماه تصحیلی و 41 رشتع متنوع،با حضور بیش از 15 هزارنفر دانشجو معلم در سطوح شهرستان ها، استانی، و کشوری برگزار شد.
دکتر محمدی در ادامه به ارائه گزارش برنامه های فرهنگی ویژه مهارت آموزان ماده 28 پرداخت و گفت : تغییرات کیفی برنامه های فرهنگی ویژه مهارت آموزان در قالب کارگاه های حضوری امداد و نجات و آموزش شیوه برگزاری اردوهای دانش آموزی در کنار برگزاری آزمون های آنلاین خوشنویسی، فن بیان- روخوانی قرآن کریم و آسیب های اجتماعی را از دیگر تغییرات کیفی در برنامه های مهارت آموزان ماده 28 دانست. دکتر محمدی گفت : لازم است این روند تغییرات طی سال های آینده با هدف تغییر رویکرد آموزش محوری به سوی و مهارت محوری در خصوص مهارت آموزان ماده 28 انجام شود.
در دویست و نوزدهمین جلسه هیات رئیسه دانشگاه که صبح روز چهارشنبه مورخ 9/5/1398
برگزار شد ، دکتر محمدی به ارائه گزارش جشنواره های فرهنگی و اجتماعی و برگزاری آزمون های فرهنگی مهارت آموزان ماده 28 پرداخت.محمدی به تفصیل گزارشی از برگزاری جشنواره های فرهنکی و اجتماعی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان در استان های یزد، قم، اصفهان، خراسان رضوی و فارس با رویکرد تمرکز زدایی و صرفه جویی در هزینه ها ارائه نمود.
مشاور رئیس و سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در ادامه جشنواره های فرهنکی و اجتماعی را ظرفیتی بسیار مهم و تاثیرگزار در تربیت معلم مهارتی دانست که در مدت 9 ماه تصحیلی و 41 رشتع متنوع،با حضور بیش از 15 هزارنفر دانشجو معلم در سطوح شهرستان ها، استانی، و کشوری برگزار شد.
دکتر محمدی در ادامه به ارائه گزارش برنامه های فرهنگی ویژه مهارت آموزان ماده 28 پرداخت و گفت : تغییرات کیفی برنامه های فرهنگی ویژه مهارت آموزان در قالب کارگاه های حضوری امداد و نجات و آموزش شیوه برگزاری اردوهای دانش آموزی در کنار برگزاری آزمون های آنلاین خوشنویسی، فن بیان- روخوانی قرآن کریم و آسیب های اجتماعی را از دیگر تغییرات کیفی در برنامه های مهارت آموزان ماده 28 دانست. دکتر محمدی گفت : لازم است این روند تغییرات طی سال های آینده با هدف تغییر رویکرد آموزش محوری به سوی و مهارت محوری در خصوص مهارت آموزان ماده 28 انجام شود.
دکتر محمدی در جلسه هیات رئیسه دانشگاه :
آموزش مهارت آموزان ماده 28 باید از آموزش محوری به سوی مهارت محوری تغییر کند 2