Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:



Chrome 76+ | Firefox 69+
دکتر محمدی در جلسه هیات رئیسه دانشگاه :

آموزش مهارت آموزان ماده 28 باید از آموزش محوری به سوی مهارت محوری تغییر کند

در دویست و نوزدهمین جلسه هیات رئیسه دانشگاه که صبح روز چهارشنبه مورخ  9/5/1398 برگزار شد ، دکتر محمدی به ارائه گزارش جشنواره های فرهنگی و اجتماعی و برگزاری آزمون های فرهنگی مهارت آموزان ماده 28 پرداخت.

دکترمحمدی به تفصیل گزارشی از برگزاری جشنواره های فرهنکی و اجتماعی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان در استان های یزد، قم، اصفهان، خراسان رضوی و فارس با رویکرد تمرکز زدایی و صرفه جویی در هزینه ها ارائه نمود.مشاور رئیس و سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در ادامه جشنواره های فرهنکی و اجتماعی را ظرفیتی بسیار مهم و تاثیرگزار در تربیت معلم مهارتی دانست که در مدت 9 ماه تصحیلی و 41 رشتع متنوع،با حضور بیش از 15 هزارنفر دانشجو معلم  در سطوح شهرستان ها، استانی، و کشوری برگزار شد.

دکتر محمدی در ادامه به ارائه  گزارش برنامه های فرهنگی ویژه مهارت آموزان ماده 28 پرداخت و گفت : تغییرات کیفی برنامه های فرهنگی ویژه مهارت آموزان در قالب کارگاه های حضوری امداد و نجات و آموزش شیوه برگزاری اردوهای دانش آموزی در کنار برگزاری آزمون های آنلاین خوشنویسی، فن بیان- روخوانی قرآن کریم و آسیب های اجتماعی را از دیگر تغییرات کیفی در برنامه های مهارت آموزان ماده 28 دانست. دکتر محمدی گفت : لازم است این روند تغییرات طی سال های آینده با هدف تغییر رویکرد آموزش محوری به سوی  و مهارت محوری در خصوص مهارت آموزان ماده 28 انجام شود.

در دویست و نوزدهمین جلسه هیات رئیسه دانشگاه که صبح روز چهارشنبه مورخ  9/5/1398

 برگزار شد ، دکتر محمدی به ارائه گزارش جشنواره های فرهنگی و اجتماعی و برگزاری آزمون های فرهنگی مهارت آموزان ماده 28 پرداخت.محمدی به تفصیل گزارشی از برگزاری جشنواره های فرهنکی و اجتماعی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان در استان های یزد، قم، اصفهان، خراسان رضوی و فارس با رویکرد تمرکز زدایی و صرفه جویی در هزینه ها ارائه نمود.

مشاور رئیس و سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در ادامه جشنواره های فرهنکی و اجتماعی را ظرفیتی بسیار مهم و تاثیرگزار در تربیت معلم مهارتی دانست که در مدت 9 ماه تصحیلی و 41 رشتع متنوع،با حضور بیش از 15 هزارنفر دانشجو معلم  در سطوح شهرستان ها، استانی، و کشوری برگزار شد.

دکتر محمدی در ادامه به ارائه  گزارش برنامه های فرهنگی ویژه مهارت آموزان ماده 28 پرداخت و گفت : تغییرات کیفی برنامه های فرهنگی ویژه مهارت آموزان در قالب کارگاه های حضوری امداد و نجات و آموزش شیوه برگزاری اردوهای دانش آموزی در کنار برگزاری آزمون های آنلاین خوشنویسی، فن بیان- روخوانی قرآن کریم و آسیب های اجتماعی را از دیگر تغییرات کیفی در برنامه های مهارت آموزان ماده 28 دانست. دکتر محمدی گفت : لازم است این روند تغییرات طی سال های آینده با هدف تغییر رویکرد آموزش محوری به سوی  و مهارت محوری در خصوص مهارت آموزان ماده 28 انجام شود.