دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان با همکاری اداره کل آموزش و پرورش برگزار کرد:

کارگاه آموزشی ( علمی - عملی ) مصاحبه گران متقاضیان ورود به دانشگاه فرهنگیان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان، با عنایت به اهمیت روند مصاحبه از متقاضیان ورود به دانشگاه فرهنگیان و افزایش ضریب دقت و کیفیت در امر مصاحبه؛ دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان اقدام به برنامه ریزی و  برگزاری کارگاه های آموزشی و تخصصی ( علمی - عملی ) مصاحبه گران دانشگاه فرهنگیان نمودند، که نخستین روز این کارگاه های تخصصی در مرکز تحقیقات معلمان استان اصفهان و با ارائه و تدریس  اساتید دانشگاه فرهنگیان برگزار گردید.

شایان ذکر است، کارگاه آموزشی مصاحبه گران ورود به دانشگاه فرهنگیان و عرصه تعلیم و تربیت در سه کارگروه مجزا طراحی شده است که با توجه به تخصص های موجود و مورد نیاز در تیم های مصاحبه گر این کارگروه ها شامل: علوم تربیتی، علوم انسانی و روانشناسی و مشاوره می باشد.

افراد شرکت کنند در این کارگاه ها اشخاصی هستند که در فراخوان اداره کل آموزش و پرورش استان شرکت کرده و متقاضی حضور  در تیم های مصاحبه می باشند. برگزیدگان این کارگاه شهریور ماه در قالب تیم های مصاحبه کننده از پذیرفته شدگان کنکور سراسری جهت ورود به دانشگاه فرهنگیان مصاحبه خواهند نمود.

دکتر شهرام عروف زاد؛  مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان اصفهان در معیت  معاونت پژوهش ، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان از روند برگزاری کارگاه آموزشی ( علمی - عملی ) مصاحبه گران متقاضی ورود به دانشگاه فرهنگیان بازدید به عمل آوردند .

دکتر شهرام عروف زاد در این بازدید ضمن تأکید بر اهمیت ورود افراد واجد شرایط  به دانشگاه عنوان کرد: مهم ترین اصل در گزینش دانشجو معلمان و مهارت آموزان روند مصاحبه است؛بنابراین باید این روند کاملا دقیق و با کمترین خطا صورت پذیرد، در این صورت افراد واجد شرایط وارد دانشگاه فرهنگیان و پس از آن عرصه معلمی خواهند شد.برگزاری چنین کارگاه های قطعا تقویت بنیان مصاحبه و مصاحبه گران را در پی خواهد داشت.

در این بازدیدغلامحسین سخایی؛ معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان با اشاره به اهمیت برگزاری این دوره اظهار داشت: با توجه به اینکه دانشگاه فرهنگیان مهم ترین بستر تربیت و آماده سازی معلمان برای سه دهه خدمت در آموزش و پرورش محسوب می شود، تیم های مصاحبه کننده از متقاضیان ورود به این دانشگاه باید از مجرب ترین نیروهای آموزش و پرورش باشند و برگزاری چنین دوره هایی سبب افزایش کیفیت فرآیند مصاحبه خواهد گردید.


مطالب مرتبط

بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان برگزار می کند:

همایش منطقه ای مسائل تربیتی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان در پسا کرونا
بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان برگزار می کند: همایش منطقه ای مسائل تربیتی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان در پسا کرونا

همایش منطقه ای مسائل تربیتی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان در پسا کرونا توسط بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان و با همکاری بسیج اساتید فرهنگیان استان های فارس، یزد، سمنان، خراسان جنوبی، قم، مرکزی، لرستان، چهار محال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد برگزار می شود.

|

یازدهمین کنفرانس آموزش شیمی در دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان به صورت مجازی برگزار شد
یازدهمین کنفرانس آموزش شیمی در دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان به صورت مجازی برگزار شد

یازدهمین کنفرانس آموزش شیمی انجمن شیمی ایران با شعار مسئولیت پذیری و وجدان کاری ضامن تحول در آموزش شیمی به میزبانی دانشگاه فرهنگیان اصفهان با حضور جمعی از اساتید، معلمان، دانشجو معلمان و پژوهشگران به صورت مجازی برگزار گردید.

|

نظرات کاربران