درچهارمین نشست شورای سیاستگذاری و برنامه ­ریزی مورد تأکید قرار گرفت:

عزم جدی دانشگاه جهت ارتقای کیفیت خدمات کتابخانه ­ها

چهارمین نشست شورای سیاستگذاری و برنامه ­ریزی کتابخانه­ های دانشگاه فرهنگیان، ساعت 14 مورخ 1398/5/22 در سالن دکتر شریعتمداری سازمان مرکزی دانشگاه با حضور معاون پژوهش و فناوری و سایر اعضای شورا برگزار گردید.

در ابتدای این نشست، دکتر طاهری­ نیا معاون پژوهش و فناوری با تأکید بر عزم دانشگاه جهت ارتقای کیفیت خدمات کتابخانه ­های دانشگاه اعلام کرد در هر نشست شورا، علاوه بر بررسی دستورات معمول، یکی از مدیران استانی به همراه کارشناسان مرتبط، گزارشی از اقدامات و برنامه­ های خود را جهت به­سازی کتابخانه­ ها به اعضا ارائه خواهند کرد.

در ادامه نشست دکتر نسترن پورصالحی برگزاری سه کارگاه آموزشی ویژه استادان و دانشجویان با محوریت سواد اطلاعاتی و شیوه­ های ترویج فرهنگ مطالعه در بین دانشجویان را پیشنهاد و تبیین نمود و مصوب گردید سازکار برگزاری  کارگاه آموزشی "سواد اطلاعاتی در تدریس" ویژه  اعضای هیأت علمی طراحی و اجرا شود. در این نشست، آیین­ نامه استفاده از کتابخانه ­های دانشگاه فرهنگیان نیز مورد بررسی و تأیید قرار گرفت. در انتهای نشست، دکتر علی محمودلو سرپرست امور پردیس­ های استان آذربایجان غربی گزارشی از وضعیت کتابخانه­ های استان و چشم ­اندازهای بهبود کیفیت خدمات کتابخانه­ های استان، به صورت ویدئو کنفرانس ارائه نمود.


نظرات کاربران