به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد:

نشست مجموعه معاونت فرهنگی و اجتماعی با مدیران و مسئولان فرهنگی استانها

نشست صمیمی با مدیران و مسئولان فرهنگی دانشگاه فرهنگیان در استان های کشور،  چهارشنبه در سالن شهید چمران سازمان مرکزی به صورت ویدیو کنفرانس با حضور دکتر محمدی سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی، دکتر باستانی مدیر کل حوزه ریاست، مدیران کل حوزه، مشاور سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی، مدیران و مسئولان فرهنگی استان ها، دکتر صدیقی مسئول بسیج و همکاران فرهنگی سازمان مرکزی برگزار شد.
در این جلسه دکتر محمدی ضمن تاکید بر اهمیت برگزاری جلسات هماهنگی، توضیحاتی در خصوص برنامه های جاری معاونت ارایه داده و از تلاش مجموعه جهت انجام هرچه بهتر برنامه های فرهنگی و اجتماعی خصوصا برنامه پیاده روی اربعین حسینی خبر داد. 
وی با اشاره به حمایت های دکتر خنیفر رییس دانشگاه،  از همه مسئولان فرهنگی خواست تا تمام تلاش خود را برای کیفیت بخشی به برنامه های فرهنگی و اجتماعی انجام دهند.
در ادامه این جلسه ارتباط با استان های لرستان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، قم، مازندران و کرمان برقرار شد و نمایندگان این استان ها کمبود ها، پیشنهاد ها و انتظارات خود را برای کیفی شدن برنامه های فرهنگی بیان کرده و  بر انجام هرچه مطلوب تر پیاده روی اربعین حسینی امسال تاکید شد.
میرمعینی مدیرکل فرهنگی دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه بحث فرهنگ منحصر به یک معاونت نیست اضافه کرد: تمامی حوزه ها موظفند جهت هرچه بهتر برگزار شدن برنامه های فرهنگی تلاش خود را انجام دهند.
 وی راهبرد جدید اداره کل فرهنگی را تنوع بخشی به برنامه ها و جهت جذب حداکثری دانشجو معلمان بیان کرد.
در بخش دیگر، عظیمی مدیر کل برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه با اشاره به اینکه ریاست دانشگاه سال جاری را سال گسترش فعالیت های فرهنگی دانستند ازتلاش این اداره کل جهت برنامه ریزی و انجام هرچه بهتر برنامه های فرهنگی و اجتماعی خبر داد و به بیان مطالبی پیرامون مصاحبه  نیروی انسانی و همکاران مسئول و کارشناس مسئول فرهنگی پرداخت.
وی همچنین به بیان برنامه  های این اداره کل همچون هفته فرهنگی و ...تاکید کرد.
کاوه مدیرکل اجتماعی دانشگاه نیز ضمن عرض تسلیت ایام محرم حسینی موفقیت دانشجو معلمان در جشنواره رویش وزارت علوم و تیتر 11 ویژه نشریات سراسر کشور را حاصل ایجاد  موج مثبت جشنواره امیدبخش رویش دانست.
کاوه احصای دقیق آمار کانون ها، انجمن ها و تشکل های دانشجویی را باعث توزیع بهتر منابع موجود و در نتیجه کیفیت بخشی به عملکرد آنها دانست و به بیان مطالبی پیرامون کیفیت برگزاری راه پیمایی اربعین سال جاری پرداخت.
در ادامه افشارپور مشاور سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی توضیحاتی در خصوص برنامه ریزی های انجام شده در معاونت و نمایه عملکرد سالیانه این مجموعه ارائه داد.
دکتر صدیقی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه نیز ضمن اشاره به روند مثبت دانشگاه در خصوص راهپیمایی اربعین از زحمات مجموعه معاونت فرهنگی یاد کرده و از سرعت بخشیدن در انجام امور مربوط به این مراسم مهم قدردانی کرد.
صدیقی افزود : امسال اربعین متفاوتی را در مجموعه دانشگاه شاهد خواهیم بود.


نظرات کاربران