با حضور مدیران ستادی و مدیریت های پردیس ها و مراکز استانی:

نخستین گردهمایی مشترک مدیران ارشد ستادی و استانی دانشگاه فرهنگیان برگزار شد

نخستین گردهمایی مشترک مدیران ارشد ستادی و استانی دانشگاه فرهنگیان با حضور دکتر خنیفر رئیس دانشگاهاعضای هیات رئیسه با هدف هم اندیشی، تبیین سیاست ها و برنامه ها  و نیز بررسی چالش های پیش رو در سال تحصیلی 99-98 شنبه 30 شهریور در مرکز شهید بهشتی تهران برگزار شد.

در این نشست که با حضور مسئولان منتخب نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و مدیران کل حوزه های مختلف دانشگاه فرهنگیان همراه بود، دکتر خنیفر رییس دانشگاه،

 دکتر زیویار مشاور رئیس دانشگاه فرهنگیان ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس با اشاره به اهداف برگزاری این نشست با بیان اینکه تا پایان سال تحصیلی 3 نشست برای تبادل نظر و هم اندیشی مدیران ارشد ستادی و استانی برگزار خواهد شد، بر بهره مندی از نظرات، پیشنهادات  و تبادل نظر با مدیران استانی دانشگاه فرهنگیان تاکیدکرد.

همچنین دکتر بلاغی مدیر امور پردیس های استان تهران در سخنانی ضمن خیرمقدم و تسلیت ایایم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس بر تعلیم و تربیت و تربیت معلم در ارتقاء کشور تاکید کرد.

وی با بیان اینکه نخبگان کشوری حاصل تربیت معلم شایسته و تعلیم و تربیت کشور است، خاطر نشان کرد: در کشور ما پس از انقلاب اسلامی به نگاه تربیت انسان و کارسازی دقت بیشتری شد.

دکتر بلاغی ادامه داد: تربیت معلم در 40 سال گذشته مظلومانه برای انقلاب اسلامی و نظام تعلیم و تربیت کارسازی و تلاش کرد و شما سربازان این مسیر هستید.

وی در نظر گرفتن مصلحت مردم و بکارگیری متخصصین متعهد، اخلاق مدار و پرهیزگار در عرصه مدیریتی را ضروری دانست.

مدیر امور پردیس های استان تهران، با اشاره به فراز و فرود های تربیت معلم در دوران های مختلف، فلسفه وجودی دانشگاه فرهنگیان را تقویت نظام تعلیم و تربیت  و لزوم تربیت شایسته معلمان برشمرد و افزود: امروز با حضور دکتر خنیفر زمینه اوج برای دانشگاه فراهم شده است و در 20 ماه گذشته شاهد ورود 80 هزار دانشجو معلم به دانشگاه فرهنگیان بودیم.

وی در ادامه با بیان محدودیت امکانات و تجهیزات پردیس ها و مراکز استان تهران نسبت به گستردگی آن و با توجه به حضور یک ششم دانشجو معلمان کشور در آن بر لزوم توجه هیات رئیسه دانشگاه به این استان تاکید کرد.

دکتر بلاغی در ادامه به ارائه گزارشی از اقدامات سخت افزاری و نرم افزاری پیرامون تجهیز و نوسازی و بهسازی پردیس ها و مراکز تهران پرداخت.

 شایان ذکر است نخستین گردهمایی مشترک مدیران ارشد ستادی و استانی دانشگاه فرهنگیان شنبه و یکشنبه 30 و 31 شهریور در مرکز شهید بهشتی دانشگاه فرهنگیان تهران در حال برگزاری است.


نظرات کاربران