سرپرست معاونت دانشجویی در گردهمایی مدیران ستادی و استانی:

دانشگاه فرهنگیان تنها دانشگاه زیست محور است

دکتر انصاری راد سرپرست معاونت دانشجویی در اولین گردهمایی مشترک مدیران ارشد ستادی و استانی دانشگاه فرهنگیان گفت: حوزه دانشجویی در این ایام بسیار پرکار است و باید این نوید را به همه روسای پردیس ها و مراکز داد که با هماهنگی‌های انجام شده  با تفویض اختیار  در موضوع کار های ضربتی با هماهنگی معاونت طرح و برنامه نسبت به عقد قرارداد و انجام کارها اقدام  و برای این کار بخشنامه‌های لازم ارسال خواهد شد. وی افزود دانشگاه فرهنگیان تنها دانشگاه زیست محور است و دلیل آن موضوع اهمیت موضوع تربیت معلم و تعهد ایشان است که باید معلمانی با صلاحیت های حرفه‌ای و در طراز ساحت های معلمی تربیت کنیم به همین منظور برنامه‌هایی در دست طراحی و اجرا است.
انصاری گفت به دنبال ایجاد رضایتمندی در میان دانشجویان و افزایش امید در میان دانشجو معلمان هستیم و این کا با در کنار هم قرار گرفتن تمامی بخش‌ها اعم از معاونت دانشجویی فرهنگی و طرح و برنامه و سایر بخش‌ها انجام شدنی است.وی معاونت دانشجویی برنامه‌های بلندمدت و کوتاه‌مدتی را تدارک دیده است که برای استان‌ها ارسال خواهد شد و سعی خواهیم کرد

با لحاظ کردن استانداردها و استاندارد سازی ها توجه بیشتری به وضعیت دانشجو معلمان خود کنیم .همچنین سعی می‌کنیم تا سراهای دانشجویی را از همه جوانب ارتقا دهیم. همچنین در نظر  داریم در راستای رضایت‌مندی توجه بیشتری را به شوراهای صنفی بعمل آوریم . انصاری گفت برنامه ما این است که شوراهای تخصصی دانشجویی را فعال تر  در سازمان مرکزی دنبال  و از همه مسئولین محترم پردیس ها درخواست داریم تا در این قالب پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنند.
سرپرست معاونت دانشجویی  ارتقای کمی و کیفی و توسعه عدالت در سراهای دانشجویی از عمده‌ترین برنامه‌های راهبردی معاونت دانست و گفت سرپرست های شبانه روزی ساعاتی که رئیس مرکز در مرکز حضور ندارد  پاسخگوی تمام نیازهای دانشجویان و اتفاقی است که در مراکز خواهد افتاد و در این راستا باید کسانی انتخاب شوند که شرایط مدیریتی را داشته باشند. وی افزود درصدد هستیم با برنامه ریزی منظم از تمامی مراکز بازدید به عمل آوریم تا بتوانیم ارزیابی جامع تری از وضعیت فضاهای دانشجویی در دست داشته باشیم. وی افزود همچنین انتظار داریم که همه مدیران مراکز و پردیس ها با دانشجویان خود در تعامل مستقیم باشند و حرف‌های ایشان را بشنوند.
انصاری افزود از انتظارات این معاونت این است که از دانشجویان جدید الورود استقبال گرم و مناسبی به عمل آید. و برای این کار دستورالعمل خاص تهیه تدوین و ارسال شده است.باید فضاها و سراهای دانشجویی برای این کار آمادگی لازم را داشته باشد .البته در این موضوع کارهای بسیار خوبی  به عمل آمده است که جای تقدیر و تشکر دارد. وی گفت در حال حاضر توانسته‌ایم نزدیک به دو هزار تخت را برای سراهای دانشجویی آماده سازی کنیم که به ظرفیت موجود اضافه خواهد شد. و برای سراهای  دانشجویی ۸۰۰۰ تشک خوابگاهی نیز تدارک و برای مراکز ارسال شده است.


نظرات کاربران