حضور دکتر علی باقر طاهری نیا در جمع مدیران و سیاستگذاران آموزش و پرورش و تربیت معلم کشور سوریه

با توجه به حضور جمعی از مدیران، صاحب نظران و سیاست گذاران آموزش و پرورش و تربیت معلم کشور سوریه در ایران جهت بررسی و استفاده از تجربیات تربیت معلمی کشور ایران، نمایندگانی از همکاری های علمی بین المللی دانشگاه از جمله دکتر نظری و دکتر گرامی به همراه دکتر طاهری نیا، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه روز دوشنبه 1398/07/08در این جمع حاضر شدند.

 

در این دیدار، دکتر نظری در ادامه ضمن اعلام آمادگی دانشگاه فرهنگیان بر گسترش روابط علمی بین المللی با کشورهای اسلامی، ظرفیت های همکاری های دوجانبه را معرفی کرد. طرفین سوری ضمن اظهار شگفتی از گستردگی و نقش پررنگ دانشگاه فرهنگیان در عرصه تربیت معلم ایران نسبت به توسعه تعاملات علمی بین المللی با دانشگاه ابراز تمایل کردند.

شایان ذکر است که در این دیدار آقای دکتر طاهری نیا مطالبی را در رابطه با دانشگاه فرهنگیان، تربیت معلم، کارورزی، پژوهش و فناوری، جذب دانشجو و دیگر مسائل مرتبط به زبان عربی بیان کرد.

بروشورهای معرفی دانشگاه به زبان انگلیسی و عربی در اختیار مدیران ارشد آموزش و پرورش و تربیت معلم سوریه قرار گرفت و طرفین چشم انداز روشنی را در رابطه با توسعه روابط دوجانبه پیش بینی کردند.

یکی از برنامه های پیش روی مدیریت همکاری های علمی بین المللی دانشگاه فرهنگیان توسعه روابط علمی بین المللی با کشورهای اسلامی و بهره مندی از ظرفیت اشتراکات بین المللی است.


نظرات کاربران