دکتر محمدی در جلسه ویدیو کنفرانس با مسئولان فرهنگی بیان کرد:

توجه به مراکز وپردیس ها با هدف پوشش حداکثری دانشجویان، رویکرد دانشگاه در حوزه فرهنگی واجتماعی در سال تحصیلی جدید است

مشاور رییس دانشگاه و سرپرست معاونت فرهنگی واجتماعی دانشگاه فرهنگیان در جلسه مدیران دانشگاه و مسوولان فرهنگی سراسر کشورکه از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد، توجه به پوشش حداکثری دانشجویان در برنامه های فرهنگی واجتماعی را درقالب برنامه های الزامی واختیاری براساس اسناد بالا دستی  مورد تاکید قرار داد  و از مدیران وکارشناسان فرهنگی خواست که اجرای آزمایشی نظامنامه فرهنگی واجتماعی دانشگاه را جدی بگیریند.

عضو هیات رِیسه دانشگاه تدوین نظامنامه وکارنامه فرهنگی را از مطالبات معطل مانده در حوزه فرهنگی وتربیتی دانشگاه بر اساس اسناد بالا دستی دانست.

دکتر محمدی اجرای آزمایشی نظامنامه و کارنامه فرهنگی را آغازی برای ورود برنامه های فرهنگی وتربیتی به متن برنامه ها در راستای تربیت معلم مهارتی و ارزشی با هدف پوشش حداکثری دانشجو معلمان یاد آور شد.

وی افزود: اکنون زمان اقدام و عمل در راستای تحقق ماموریت هایی است که بر ما تکلیف شده و برای این رسالت باید از تمام ظرفیت های درونی وبیرونی حداکثر استفاده را ببریم.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه همچنین از تدوین تفاهم نامه با دستگاه های فرهنگی واجتماعی کشوراز جمله هلال احمر، وزارت آموزش وپرورش، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان فنی و حرفه ای وسایر دستگاه ها برای مشارکت در توسعه برنامه های فرهنگی واجتماعی دانشگاه تاکید کرد.

در ادامه این جلسه سه ساعته مدیران وکارشناسان حوزه فرهنگی واجتماعی دانشگاه در سازمان مرکزی به تشریح برنامه های اجرایی خود در سال تحصیلی جدید پرداختند و به سوالات استان ها پاسخ دادند.


نظرات کاربران