با حضور معاون توسعه منابع و امور دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان برگزار شد:

نشست نمایندگان شورای صنفی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان

به گزارش روابط عمومی دانشگه فرهنگیان استان اصفهان؛ نشست نمایندگان دانشجویان در شورای صنفی با حضور همه اعضای شورای صنفی از پردیس ها و مراکز دانشگاه در محل مدیریت استانی و با حضور یوسف کریمی، معاونت توسعه منابع و امور دانشجویی برگزار گردید.

 

در این نشست که مسئول حراست مدیریت استانی دانشگاه و مسئول امور دانشجویی نیز حضور داشتند؛ نمایندگان دانشجویان  پردیس ها و مراکز مختلف نظرات و پیشنهادات خویش را بیان و مطالبات دانشجویی را عنوان کردند.

 

معاون توسعه منابع و امور دانشجویی در این نشست ضمن عرض خیرمقدم و آرزوی توفیق در سال تحصیلی جدید عنوان کرد: شورای صنفی در دانشگاه بازوی پرتوان برای کمک به اجرای صحیح و مناسب امورات است.مطالبه گری شورای صنفی به عنوان نمایندگان دانشجویان قطعا موجبات تقویت عملکرد ها را فراهم خواهد کرد.

 

وی افزود: باید با دقت و انصاف شرایط را در پردیس ها و مراکز رصد نموده و با ارائه اطلاعات و درخواست از مسئولین مربوطه منجر به ارتقاء شرایط شوید.

 

از جمله موارد عنوان شده از سوی اعضای شورای صنفی در این جلسه شامل:انتخاب سرکار خانم ساناز عباسی به عنوان نماینده دبیران استان،پیگیری کسر حقوق بهمن ماه ۹۷ پردیس ها و مراکز استان اصفهان و ارایه مکاتبات و مستندات لازم، پیگیری محدودیت تردد خواهران در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی، پیگیری مشکل ترددی های مرکز رجایی (خواهران ساکن در نجف آباد)، پیگیری امور سراها و سلف که جز لاینفک جلسات شورای صنفی است، پیگیری بحث سایت و وضعیت اینترنت مرکز شهید دکتر آیت بوده است.

 

 


مطالب مرتبط

بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان برگزار می کند:

همایش منطقه ای مسائل تربیتی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان در پسا کرونا
بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان برگزار می کند: همایش منطقه ای مسائل تربیتی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان در پسا کرونا

همایش منطقه ای مسائل تربیتی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان در پسا کرونا توسط بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان و با همکاری بسیج اساتید فرهنگیان استان های فارس، یزد، سمنان، خراسان جنوبی، قم، مرکزی، لرستان، چهار محال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد برگزار می شود.

|

یازدهمین کنفرانس آموزش شیمی در دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان به صورت مجازی برگزار شد
یازدهمین کنفرانس آموزش شیمی در دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان به صورت مجازی برگزار شد

یازدهمین کنفرانس آموزش شیمی انجمن شیمی ایران با شعار مسئولیت پذیری و وجدان کاری ضامن تحول در آموزش شیمی به میزبانی دانشگاه فرهنگیان اصفهان با حضور جمعی از اساتید، معلمان، دانشجو معلمان و پژوهشگران به صورت مجازی برگزار گردید.

|

نظرات کاربران