انعقاد تفاهم همکاری بین دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان و نیروی انتظامی استان

در راستای گسترش و تعمیق مرزهای دانش، تعالی و توسعه همه جانبه کشور و پاسخگویی به مهمترین ضرورت های جامعه اسلامی انقلابی که همان برقراری نظم و امنیت پایدار در جامعه است، لازم است همواره بین نیروی انتظامی، دانشگاه و سازمان های علمی به عنوان کانون کسب خود کفایی و مبدأ تحولات، ارتباطی بس نزدیک و متقابل وجود داشته باشد تا ازاین طریق بتوان با استفاده از مشارکت دانشمندان، محققان دانشگاهی و مراکز علمی و صنعتی موجبات ارتقای توان علمی و تحقیقاتی سازمان های نظامی و علمی را فراهم آورد. لذا به منظور بهره برداری متقابل از ظرفیت های طرفین در جهت تحقق اهداف فوق؛ تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان و نیروی انتظامی استان اصفهان منعقد می گردد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان؛ همزمان با هفته نیروی انتظامی و در راستای بهره گیری از ظرفیت های متقابل دو مجموعه دانشگاه فرهنگیان و نیروی انتظامی در استان اصفهان؛ جهت ایجاد و گسترش امنیت پایدار و آگاهی بخشی بیشتر در جامعه اسلامی با حضور ریاست دانشگاه فرهنگیان استان و جانشین نیروی انتظامی استان اصفهان تفاهم نامه همکاری بین دو دستگاه امضاء گردید.

 

مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان این این مراسم بیان داشت:

دانشگاه فرهنگیان زمینه های زیادی برای همکاری مشترک با نیروی انتظامی دارد

 

دکتر شهرام عروف زاد در مراسم انعقاد تفاهم همکاری با نیروی انتظامی ضمن تبریک هفته ناجا  عنوان کرد: نیروی انتظامی یک دستگاه با ماموریت های مهم و  شاخص است که ماموریت های آن مستقیم با امنیت و آرامش مردم همراه است.آگاهی بخشی به دانشجو معلمان توسط نیروی انتظامی موجب تربیت معلم همه جانبه می شود.طرح ها و ایده های خوبی از سوی نیروی انتظامی ارائه شده است که در ادامه مسیر تفاهم اجرایی خواهد شد.

 

ریاست دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: دانشجو معلم هایی که تحت آموزش های کاربردی و عملیاتی نیروی انتظامی قرار بگیرد؛ قطعا شناخت بالای را از جامعه و شرایط موجود در آن پیدا خواهند کرد و معلم هایی  با توانایی ها و اطلاعات مطلوب خواهند شد که می توانند به ارتقاء امنیت و همچنین پیشگیری از جرائم و هدایت جامعه کمک کند.

 

وی افزود:زمینه های زیادی در دانشگاه فرهنگیان و نیروی انتظامی برای همکاری های مشترک وجود دارد.دانشگاه فرهنگیان جایگاه تربیت معلم و ویژگی خاص آن  آموزش و تدریس است؛ که می توان با به اشتراک گذاشتن ظرفیت های موجبات ارتقاء دو سازمان و سرانجام جامعه اسلامی را فراهم کنیم.

 

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان در این آیین عنوان کرد:

دانشگاه فرهنگیان محل هدایت، ارشاد و آموزش معلمان آینده کشور است

 

سرهنگ حسین حسین زاده در آیین انعقاد تفاهم همکاری مابین دانشگاه فرهنگیان و نیروی انتظامی استان اصفهان بیان داشت:در کنار هم قرار گرفتن نیروی انتظامی و دانشگاه فرهنگیان و انعقاد تفاهم همکاری از ثمرات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.ظرفیت های مشترک در هر دو مجموعه وجود دارد که با برداشتن گام های مشترک موجبات ارتقاء هر دو سازمان فراهم می شود.

 

وی افزود:وقتی در دانشگاه فرهنگیان دانشجو معلمان مفهوم واقعی امنیت و آرامش را بدانند و برایشان تبیین شود، آنها هم به نوعی پلیس خواهند بود.امنیت برای انسان بسیار اهمیت دارد اگر امنیت وجود نداشته باشد؛  هیچکدام از شوون زندگی انسان ساختار مطلوب را ندارد.نیروی انتظامی حافظ امنیت است و اراده جمعی تولید کننده امنیت می باشد و معلم و دانشجو معلم پررنگ ترین نقطه این پازل است.

 

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت:آموزش و رسانه به کمک نیروی انتظامی آمده است و در بسیاری از موارد و ماموریت ها با آموزش موفقیت حاصل شده است و دانشگاه فرهنگیان که مکان و جایگاه آموزش دادن است باید به ما کمک کند و بگوید چگونه به دیگران آموزش دهیم تا فرهنگ ترافیک بالا برود تا جرائم کاهش و... یابد. 

 


مطالب مرتبط

بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان برگزار می کند:

همایش منطقه ای مسائل تربیتی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان در پسا کرونا
بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان برگزار می کند: همایش منطقه ای مسائل تربیتی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان در پسا کرونا

همایش منطقه ای مسائل تربیتی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان در پسا کرونا توسط بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان و با همکاری بسیج اساتید فرهنگیان استان های فارس، یزد، سمنان، خراسان جنوبی، قم، مرکزی، لرستان، چهار محال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد برگزار می شود.

|

یازدهمین کنفرانس آموزش شیمی در دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان به صورت مجازی برگزار شد
یازدهمین کنفرانس آموزش شیمی در دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان به صورت مجازی برگزار شد

یازدهمین کنفرانس آموزش شیمی انجمن شیمی ایران با شعار مسئولیت پذیری و وجدان کاری ضامن تحول در آموزش شیمی به میزبانی دانشگاه فرهنگیان اصفهان با حضور جمعی از اساتید، معلمان، دانشجو معلمان و پژوهشگران به صورت مجازی برگزار گردید.

|

نظرات کاربران