دکتر صفرزاده در شورای اداری پردیس های خراسان شمالی خطاب به کارکنان گفت:

معلم گرانترین گوهر هستی را در دست دارد و معلم نجات غریق است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی؛ نشست شورای اداری پردیس های دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی با حضور کلیه کارکنان اداری و اعضاء هیات علمی در سالن جلسات پردیس امام محمد باقر(ع) برگزار شد.

در ابتدا مراسم کارشناس مسئول امور اداری ضمن قرائت دستور کارهای نشست، به ارائه گزارشی از حوزه امور اداری و شرح وظایف کارکنان پرداخت.

سپس حجت الاسلام و المسلمین نوروزی سرپرست دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری پردیس های خراسان شمالی ضمن ابراز خرسندی در جمع همکاران استان، از خدمات و زحمات دکتر صفرزاده که مجموعه در خور و شان جایگاه دانشگاه فرهنگیان استان ساخته است، تقدیر و تشکر و همه همکاران را به وفاق و همدلی و دوری از نفاق توصیه کرد.

در ادامه نشست مسئول نظارت و ارزیابی، مسئول حراست، سرپرستان و معاونان پردیس ها به ارائه گزارشی از روند شروع سال تحصیلی پرداختند.

سپس دکتر صفرزاده مدیر امور پردیس های استان، ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی و ارج نهادن حرکت کاروان اربعین در سطح کشور را قابل تقدیر دانست.

همچنین وی خطاب به کارکنان گفت: معلم گرانترین گوهر هستی را در دست دارد که آن هم بهترین دانش آموزان و نوجوانان در اختیار معلم است.

دکتر صفرزاده در باب اهمیت دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد: قلب آموزش و پرورش در خود باختگی نه شرقی و نه غربی اما در علم آموزی هم شرقی و هم غربی هستیم.

 


نظرات کاربران