در دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل برگزار شد:

مراسم بدرقه دانشجومعلمان عازم به پیاده روی اربعین حسینی

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل گفت: اجتماع عظیم اربعین حسینی زمینه ساز تحقق تمدن نوین اسلامی است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل؛ سه شنبه 1398/07/16 مراسم بدرقه دانشجومعلمان عازم به پیاده روی اربعین حسینی با حضور سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان، مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان اردبیل، اساتید، همکاران و دانشجومعلمان در نمازخانه پردیس علامه طباطبایی برگزار شد.

حجت السلام زمانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل در مراسم بدرقه دانشجومعلمان عازم به پیاده روی اربعین حسینی در دانشگاه فرهنگیان اردبیل اظهار کرد: اجتماع عظیم اربعین حسینی محل بروز و ظهور زیباترین خصائص انسانی و یکی از ملزومات تشکیل تمدن نوین اسلامی است.

وی با بیان اینکه راهپیمایی اربعین حسینی، بزرگترین راهپیمایی برگزار شده در طول تاریخ است که از تمام نقاط جهان در آن حضور می یابند، تصریح کرد: مراسم اربعین حسینی از چنان جایگاه مهمی برخوردار است که مقام معظم رهبری از آن به عنوان زمینه ساز  تمدن نوین اسلامی یاد کرده‌اند.

حجت الاسلام زمانی افزود: پیاده روی عظیم اربعین حسینی تبدیل به حرکتی تاریخ ساز و فرهنگ ساز و تمدن ساز شده است و امروز دشمنان اسلام از این حرکت عظیم ناراحتند.

وی با بیان اینکه اجتماع عظیم اربعین موجب تقویت وحدت و انسجام مسلمانان جهان شده است، بیان کرد: ایجاد همبستگی عمیق با ملت های مسلمان جهان  در پیاده روی اربعین باعث خنثی شدن توطئه های دشمنانی که خواستار جدایی و خصومت بین ملت های مسلمان هستند شده است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان استان، خاطرنشان کرد: نهضت امام حسین(ع) همیشگی و ابدی بوده و برای همیشه در تاریخ جاودان خواهد ماند و وظیفه و رسالت ما این است که با حرکت در مسیر اهداف امام حسین(ع) زمینه را برای تداوم راه این امام بزرگوار را فراهم آوریم.

شایان ذکر است مداحی و سینه زنی از دیگر برنامه های مراسم بدرقه دانشجومعلمان عازم به پیاده روی اربعین حسینی دانشگاه فرهنگیان اردبیل بود.

 

 

 


نظرات کاربران