فراخوان معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه فرهنگیان

مسابقه طراحی آرم و لوگو (موزه ملی، مرکز اسناد و مفاخر تربیت معلم ایران)

به مناسبت نکوداشت یکصد سال تربیت معلم در ایران استادان، هنرمندان و طراحان علاقه مندبه شرکت در این مسابقه لازم است در طرح های پیشنهادی خود به موارد ذیل توجه فرمایند:

طرح باید با حوزه فعالیت دانشگاه فرهنگیان و معاونت پژوهش و فناوری تطابق داشته باشد و متناسب با اهداف و چشم انداز دانشگاه ترسیم گردد.

طرح باید قابلیت استفاده در ابعاد کوچک و بزرگ و همچنین کلیه فرمت های چاپی و دیجیتالی (رنگی و تک رنگ و ...) را داشته باشد. همچنین تطبیق پذیر و منطبق با استانداردهای طراحی و چاپ بوده و قابل ارائه در سایزهای مختلف باشد.

طرح باید قابلیت استفاده در مجامع علمی و ارتباطات بین المللی را داشته باشد.

طرح می تواند به صورت نوشتاری تصویری و یا ترکیبی باشد.

استفاده از نمادها و طرح های مناسب ایرانی، اسلامی (تعلیم و تربیت) و سابقه صد سال تربیت معلم در ایران در طرح های ارسالی مدنظر قرارگیرد.

ارائه توضیحات در خصوص لوگو (نشان داره) و یا آرم و شناسنامه هر عنصر آن الزامی است.

رعایت اصل سادگی، زیبایی و پویایی آموزشی در طرح ارسالی الزامی است. و از نظر زیبا شناسی جذاب و واجد شرایط باشد.

هر فرد و یا شرکت مجاز به ارسال حداکثر دو طرح برای شرکت در فراخوان می باشد.

حق رد کلیه طرح های ارسالی و یا قبول و استفاده مادی و معنوی از طرح منتخب، برای دانشگاه فرهنگیان محفوظ بوده و دانشگاه مجاز به ویرایش و یا اصلاح آن می باشد.

عدم شباهت و یا اشاره مستقیم و غیرمستقیم به لوگوهای ثبت شده سایر سازمان های داخلی و خارجی الزامی است؛ چنانچه در صورت عدم رعایت این اصل، طرح ارسالی از فراخوان حذف شده و کلیه مسئولیت قانونی و حقوقی ناشی از آن برعهده شرکت کنندگان در فراخوان خواهد بود.

شرکت کنندگان طرحهای پیشنهادی خود را تا پایان وقت اداری 29/8/98 با رعایت ویژگی ها و توضیحات به صورت فایل الکترونیکی و فرمت JPG و با کیفیت حداقل 300DPI ایمیل   research@cfu.ac.ir معاونت پژوهش و فناوری و یا به نشانی : تهران ـ شهرک قدس ـ بلوار فرحزادیـ خیابان تربیتی معلم ـ دانشگاه فرهنگیان ـ دفتر معاونت پژوهش و فناوری ارسال کنند.

لازم به یادآوری است به بهترین طرح ارسالی و انتخاب شده توسط داوران معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه فرهنگیان مبلغ صد میلیون ریال اهدا می گردد.

ضمناً اجرای سربرگ، تندیس و ... به طراح واگذار خواهد گردید. شرکت کنندگان لازم جدول ذیل را تکمیل نموده و همراه با طرح ها ارسال نمایند:

نام و نام خانوادگی :

نام پدر:

کدملی:

سن:

شغل:

رشته و مقطع تحصیلی:

شماره تماس :

نشانی الکترونیکی:


نظرات کاربران