رییس دانشگاه فرهنگیان در جمع دانشجو معلمان:

دانشجو نبض همیشه بیدار جامعه است

مراسم گرامیداشت 16 آذر روز دانشجو با حضور رئیس دانشگاه فرهنگیان و اعضای هیات رئیسه و همراهی دانشجومعلمان دختر و پسر از پردیس ها و مراکز استان تهران در پردیس نسیبه تهران برگزار شد.

 در این مراسم ضمن تبریک و گرامیداشت روز دانشجو و تاکید بر کرامت دانشجویان و پیگیری مطالبات دانشجویان در راستای وظایف دانشگاه از سوی هیات رئیسه، دانشجومعلمانی به نمایندگی از میان تشکل ها و کانون های دانشجویی به بیان دغدغه ها و مطالبات خود پیرامون دانشگاه فرهنگیان و نظام تعلیم و تربیت پرداختند.

در این مراسم دکتر حسین خنیفر، رئیس دانشگاه فرهنگیان ضمن گرامیداشت روز دانشجو، دانشجو را نبض همیشه بیدار جامعه دانست و گفت:  فریاد پاک و پژواک مکرر حق طلبی، حق جویی، صداقت و قضاوت های بی غرض دانشجویان اند.

وی با بیان اینکه انقلاب ما انقلابی فرهنگی و دانشجویی بود، خاطر نشان کرد: کلمات دانشجو، دانشگاه، دانش، بینش و تحلیل سیاسی در انقلاب ایران عجین بوده است.

دکتر خنیفر با اشاره به نقش و پای کار بودن دانشجویان در دوران انقلاب، دفاع مقدس، ابتکارات فنی مهندسی و پزشکی و پیشرفت های علمی و تقدیم 1200 دانشجومعلم شهید، افزود: ما وارث خدمات بی انتهای دانشجویان و دانشجومعلمان در همه عرصه ها با توجه به کمبود ها هستیم.

وی با اشاره بر لزوم استمرار جلسات صمیمی با دانشجومعلمان برای شنیدن صحبت ها و مطالبات آنان، تصریح کرد: در حد توان و اختیار پیگیر مطالبات خواهیم بود.

رئیس دانشگاه فرهنگیان با اشاره به فرسودگی ساختمان های دانشگاه و ضرورت طرح 10031خاطر نشان کرد: با همت مسئولان در سطح ملی می توانیم طی دو سال دانشگا ها را راه اندازی کنیم که تا 100 سال می تواند پاسخگوی نیازها باشد.

وی سال آینده را سال فرهنگی برشمرد و گفت: در سال پیش رو باید فعالیت ها فرهنگی افزایش و غنی سازی شود و از آن حمایت خواهیم کرد.


نظرات کاربران