در دیدار معاون دانشجویی دانشگاه با رئیس فدراسیون جودو عنوان شد:

ارتباط دانشگاه با فدراسیون جودو زمینه ساز حضور دانشگاه در سطح قهرمانی کشور

بررسی زمینه های همکاری فدراسیون جودو  با  دانشگاه فرهنگیان، با حضور دکتر پرویز انصاری راد معاون دانشجویی دانشگاه، آرش میر اسماعیلی رئیس فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران، مدیر کل تربیت بدنی و مدیر کل برنامه ریزی، خدمات و امور رفاهی در محل سازمان مرکزی دانشگاه  شنبه 1398/10/7 برگزار شد.

در این نشست دکتر پرویز انصاری راد، رئیس فدراسیون جودو با آرزوی موفقیت برای  این رشته در مسابقات آسیایی جاکارتا، گفت: نگاه حمایتی به ورزش ملی ایران  در دانشگاه فرهنگیان وجود دارد و ماسعی داریم بیشتر از پتانسیل دانشگاهی خودمان استفاده کنیم. در سال‌های آینده نیز تصمیم داریم تا با برنامه ریزی دقیق و منسجم در کنار ورزش های همگانی، تیم‌های قدرتمندی از دانشگاه را آماده کنیم تا در مسابقات فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شرکت کنند.

وی افزود:‌ البته سیاست دانشگاه فرهنگیان بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و اساسنامه دانشگاه فرهنگیان، بیشتر توسعه ورزش همگانی با رویکرد غنی سازی اوقات فراغت دانشجو معلمان و در راستای توسعه ورزش قهرمانی است.

معاون دانشجویی دانشگاه خاطرنشان کرد: دانشگاه فرهنگیان دارای ظرفیت و پتانسیل غنی در  رشته ورزشی جودو است که به دلیل گستردگی پردیس ها و مراکز آموزش عالی در کشور؛ دانشگاه فرهنگیان این آمادگی را دارد تا در راستای توسعه و تعالی ورزش جودو کشور قدم بردارد.

آرش میر اسماعیلی نیز به صحبت درباره شرایط جودوپرداخت و از دغدغه‌های فعلی جامعه جودو سخن گفت.

رئیس فدراسیون جودو از معاون دانشجویی دانشگاه خواست: این دانشگاه به مسیری که در جودو ورود کرده و دفاع شخصی را ترویج نموده است، بپردازند.

در ادامه رئیس فدراسیون جودو با اشاره به اهمیت تربیت و حضور معلمان الگوی برتر در آموزش و پرورش برای  آموزش صحیح و بالندگی دانش آموزان  خواستار تسهیل حضور قهرمانان رشته ورزشی متبوع در دانشگاه فرهنگیان و حضور تیم های دانشگاه در لیگ جودو کشور شد.

وی تدوین شیوه نامه آموزش دفاع شخصی در مدارس کشور را از طرح های پیش روی فدراسیون بر شمرد و بیان کرد: با همکاری دانشگاه امکان تسری این آموزش مهم به دانشجو معلمان وجود دارد.

در ادامه دکتر انصاری راد از رئیس فدراسیون جودو برای حضور افتخاری در شورای ورزش دانشگاه دعوت به عمل آورد و مقرر شد کارگروهی مشترک اقدامات لازم در خصوص انعقاد تفاهم نامه همکاری را به عمل آورند.

 


نظرات کاربران