برگزاری جلسه پودمان توانمندسازی توسعه حرفه­ ای پژوهشی اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان

چهارمین جلسه پودمان توانمندسازی توسعه حرفه ­ای پژوهشی اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان روز چهارشنبه مورخ 1398/10/18 در سالن استاد شریعتمداری سازمان مرکزی برگزار گردید.

در ابتدای جلسه دکتر اولی مدیر پشتیبانی و تولید علم بومی و دبیر جلسه ضمن گزارشی از روند کارهای انجام شده در خصوص محتوای گردآوری شده در مورد توانمندسازی حرفه­ ای پژوهشی اعضای هیئت علمی اظهار داشت: تلاش ­های خوبی در این زمینه تاکنون انجام شده و خوشبختانه نتایج خوبی هم حاصل شد. وی در ادامه گفت: در گام اول محتوای دوره ­های پژوهشی مشخص شد و در گام های بعدی ضمن مشخص کردن سرفصل ­ها، دوره­ ها در قالب ترم ­بندی منظمی دسته­ بندی شدند که هر کدام از اساتید عضو گروه پودمان تولید محتوای پژوهشی بخشی را به پیامدها و اهداف دوره­ های تدوین شده نیز اختصاص دادند.

دکتر اولی در پایان ابراز امیدواری کرد که انشاءالله اساتید عضو گروه با مرور دوباره محتوای ارائه شده و مشخص کردن نقص­ های احتمالی و تولید آن در  قالب کتاب بتوان  گام مؤثری در جهت روند و تولید کارهای پژوهشی برداشت.

در این نشست هر کدام از اعضای گروه نیز نظرات و پیشنهادات اصلاحی خود را در جهت تدوین محتویات توانمند­سازی توسعه حرفه ­ای پژوهشی ارائه کردند و همچنین جلسه نهایی و جمع­بندی پودمان مذکور به روز چهارشنبه مورخ 1398/10/25 و باحضور همه اعضاء موکول شد.


نظرات کاربران