معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان:

مانند یک سرباز در شرایط کنونی باید از ولایت، نظام وارزش های انقلاب پاسداری کنیم

دکتر علی محمدی سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان در جمع مدیران و مسئولین فرهنگی گفت:  رسالت ما در شرایط کنونی بسیار حساس و مهم است و بر همه ما واجب است مانند یک سرباز درحفظ ارزش های نظام وانقلاب بکوشیم.
عضوهیات رئیسه دانشگاه فرهنگیان با اشاره به توطئه ها و این که اخیرا دشمنان دانشگاه ها را هدف قرار داده اند گفت: الان وظیفه ما سکوت و تماشا گری نیست بلکه باید با هوشیاری تمام از راهی که شهیدان به سرداری حاج قاسم سلیمانی برای ما ترسیم کرده اند درکنار رهبرمعظم انقلاب بایستیم و جوانان را به مسیر صحیح راهنمایی کنیم .
 دکتر محمدی افزود : ارزش های چهل سال انقلاب  با خون هزاران شهید و جامعه ایثارگری بدست آمده  و حفاظت از خون شهدا در سنگرهای فرهنگی امکان پذیراست.
وی در ادامه به نقش دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان به عنوان سربازان خط مقدم فرهنگی در مقابله با توطئه های دشمن اشاره داشت که به لطف خدا دامن دانشگاه تربیت محور فرهنگیان از آلودگی ها و آسیب های سیاسی و اجتماعی اخیر بدور بوده است.
دکتر محمدی در پایان گفت:  با وجود هزار کانون فرهنگی و تشکل های سیاسی،دانشگاه فرهنگیان آمادگی کامل برای صیانت از تمامیت نظام مقدس جمهوری اسلامی  برای تحولات بهتر در گام دوم انقلاب را دارد.


نظرات کاربران