برگزاری کارگاه

نحوه اجرای دروس رسمی الکترونیکی اساتید دانشگاه فرهنگیان استان قزوین

کارگاه نحوه اجرای دروس رسمی الکترونیکی دانشگاه فرهنگیان و جلسه پرسش و پاسخ به منظور  تبیین اهداف و ضرورت ها و رفع چالش های موجود در این زمینه، روز چهارشنبه 25 دی ماه 1398 با حضور  جناب آقای ساعی  و سرکار خانم شهابی از معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان در مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان قزوین برگزار شد.دکتر مشهدی سرپرست مدیریت امور پردیس های استان قزوین با بیان اهمیت ارائه دروس الکترونیکی، برگزاری کارگاه برای فرهنگ سازی و تبیین اهداف و ضرورت های اجرای این دروس را ضروری دانست.

در ادامه دکتر ساعی با بیان ضرورت و اهداف تولید و ارائه دروس الکترونیکی، گفت:آموزش از ساحت های مهم توسعه است و در دنیای پیشرفته امروز ابزار های نوین، رویکردهای نوینی را جهت تحقق اهداف یادگیری به ارمغان آورده است. یادگیری الکترونیکی از جمله ابزارهای نوین است  که بصورت آزمایشی در ترم جاری در دانشگاه فرهنگیان به اجرا درآمده است.

سپس سرکارخانم شهابی ضمن توضیح درخصوص محتوای دروس الکترونیکی و نحوه ی استفاده ی اساتید از این محتوا گفت در نیمسال دوم علاوه بر سه درس که در ترم گذشته ارائه شد 8 درس دیگر در سامانه یادگیری الکترونیکی ارائه خواهد شد. در انتهای کارگاه به سوالات اساتید و مخاطبان پاسخ داده شد. لازم به ذکر است  این جلسه با حضور اساتید پردیس های شهیدرجایی و بنت الهدی صدر استان قزوین و مسؤولان آموزشی و هوشمندسازی این پردیس ها برگزار گردید.


نظرات کاربران