استاندار گلستان در جلسه بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان:

توجه به دانشگاه فرهنگیان، توجه به تعلیم و تربیت است

دکتر حق شناس استاندار گلستان در ششمین جلسه هیات مدیره بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان گلستان گفت: هر چه بیشتر به دانشگاه فرهنگیان توجه شود در آینده تعلیم و تربیت بهتر و علمی تری خواهیم داشت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان گلستان، استاندار گلستان در جلسه هیات مدیره بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان که به میزبانی استانداری برگزار شد، گفت: هدف دانشگاه فرهنگیان، تربیت معلمانی شایسته، با اخلاق و اندیشمند برای تربیت نسل آینده کشور است و ما هرچه برای این دانشگاه سرمایه گذاری کنیم در آینده نزدیک نتیجه آن به خودمان باز خواهد گشت.  

وی افزود: معلمانی که در دانشگاه فرهنگیان تربیت می شوند با اصول و مبانی تربیت معلم آشنا شده و در سطح مدرسه بهترین بازده آموزشی و تربیتی را خواهند داشت.

در ادامه دکتر مازندرانی سرپرست مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان گلستان گزارشی از نحوه شکل گیری و فعالیت های بنیاد خیرین ارائه کرد.

از مصوبات این جلسه می توان به واگذاری زمین در راستای طرح 31 -100 به دانشگاه فرهنگیان، احداث 5000 متر مربع فضای آموزشی در زمین مجاور پردیس خواهران(هنرستان شهید نصیری) با همکاری استانداری، بنیاد خیرین، اداره کل آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان و برگزاری همایش بزرگ خیرین حامی دانشگاه در بهمن ماه تصمیم اشاره کرد.


نظرات کاربران