در نشست مشترک معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان با رئیس صندوق رفاه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری عنوان شد:

تخصیص اعتبارات مالی و هزینه ای در دانشگاه فرهنگیان، یک سرمایه گذاری برای آینده

 در نشست مشترک معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان با رئیس صندوق رفاه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر انصاری راد معاون دانشجویی به همراه مدیر کل خدمات، برنامه ریزی و رفاه دانشجویی و رئیس اداره رفاه دانشجویی در خصوص دریافت سرانه غذایی برای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان همانند سایر دانشگاه های دولتی و همچنین در  زمینة دریافت سهمیه وام با سرفصل های بیشتر برای دانشجویان با اولویت دانشجویان متاهل و ...  تبادل نظر کردند.

در این نشست دکتر انصاری راد در خصوص دریافت اقلام اساسی با مرغوبیت بهتر بحث و گفت و گو کرد و نظرات مدیریت های استانی دانشگاه فرهنگیان را به اطلاع رئیس صندوق رفاه رساند.

همچنین وی موضوع شرکت فعال نمایندگان و دبیران شورای صنفی رفاهی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان را در شورای مرکزی وزارت علوم یاد آور شد.

در ادامه دکتر مطیعی رئیس صندوق رفاه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص ارائه تسهیلات و خدمات به دانشگاه های وابسته تصریح کرد: با اهتمام به تحقق اهداف و سیاست‌ها،  بهره‌مندی از تجربه‌های مفید همکاران و جلب مشارکت دانشگاهیان، گام‌های مؤثری در افزایش خدمت‌رسانی و ارتقای رفاه دانشجویان برداشته شد.

وی ادامه داد: با توجه به  جایگاه دانشگاه فرهنگیان به عنوان یک دانشگاه ماموریت گرا می توان گفت درنظر گرفتن اعتبارات مالی و هزینه ای در این دانشگاه یک سرمایه گذاری برای آینده می باشد.

دکتر مطیعی تصریح کرد: ما هم تلاش می کنیم با رفع موانع، نسبت به ارائه تسهیلات و خدمات رفاهی در زمینه های مختلف به ارتقاء سطح کیفیت خدمات کمک کنیم.

وی خاطر نشان کرد: اعتقاد ما بر این است که  معلم نمونه تربیت نمائیم زیرا که نقش برجسته ای در تربیتِ  دانش آموزان دارد.


نظرات کاربران