معاون طرح و برنامه و توسعه منابع دانشگاه فرهنگیان:

اهتمام در خصوص بازنگری، تدوین و تایید چارت جدید سازمانی دانشگاه فرهنگیان

معاون طرح و برنامه و توسعه منابع دانشگاه فرهنگیان علی خاکی، در دوره آموزشی و کارگاهی کارپردازان و انبارداران دانشگاه فرهنگیان، ضمن بیان نکاتی در خصوص شرایط کاری کارپردازان و انبارداران و مسائلی که باید مد نظر داشته باشند، با تاکید بر لزوم صرفه جویی و استفاده بهینه از منابع دانشگاه، ابراز امیدواری کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور، اقتصاد مقاومتی با یک حرکت و عزم جمعی و کار تیمی در دانشگاه فرهنگیان مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

وی کار پردازان و انبارداران را شما به عنوان الگوهای اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: شما هستید که  به نوعی  می توانید صرفه جویی و اقتصاد مقاومتی را رقم بزنید  و عهده دار و طلایه داران آن هستید.

معاون طرح و برنامه و توسعه منابع با بیان اینکه سعی کردیم در سال ۹۸ از هزینه های اضافه در مجموعه دانشگاه چه تحت عنوان سمینارها همایش ها جلوگیری شود و تا حدی موفق بودیم، اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان به یاری خدا، کمک ها و دستورات مقام عظمای ولایت و پیگیری رئیس دانشگاه  و معاونان، امروز احساس کسری ندارد.

وی با تاکید بر توجه به امور دانشجومعلمان و همچنین مسائل مقاوم سازی و نوسازی فضاها  و طرح ۱۰۰۳۱ افزود: ایجاد مجموعه فاخر دانشگاه فرهنگیان از نظر اقتصاد در آینده برای تربیت معلم مقرون به صرفه بوده و همچنین افزایش کیفی کار تربیت معلم را به همراه خواهد داشت.

دکتر خاکی ادامه داد: وظیفه جمعی ماست تا برای پرورش معلمان آینده و تحول آینده کشور همت ویژه گماشته و نباید درصدی کاستی داشته باشیم.

 وی همچنین بر اهتمام به ایجاد رضایتمندی و تقویت انگیزه با رعایت هرم و منطق سازمانی در دانشگاه اشاره کرد.

 معاون طرح و برنامه و توسعه منابع در ادامه با بیان ضرورت اقدام و نظرات جمعی واحد  برای انجام کار و ماموریت دانشگاه بر نیاز به مدیریت و توزیع صحیح منابع تاکید و اظهار کرد: بخشی از درآمدها ناشی از کاهش هزینه هاست.

وی برگزاری دوره های توانمندسازی و هزینه ها در این خصوص را در راستای ایجاد تخصص و دقت در کارها و منجر به صرفه جویی دانست.

دکتر خاکی همچنین با بیان اهتمام در خصوص تدوین و تایید چارت سازمانی، به برخی از مسائل پیرامون نیروهای مامور، قراردادی ها اشاره کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به تاکتیک های جنگ نرم دشمن،  برچسب زدن، تلطیف و تنویر، انتقال، تصدیق، شایعه، کلی گویی، دروغ بزرگ، پاره حقیقت گویی، انسان زدایی و اهریمن سازی، ارائه پیشگویی فاجعه آمیز، آمارهای ساختگی، اطلاعات قطره چکانی، ایجاد تفرقه و تضاد، ترور شخصیت و مبالغه را ازجمله این تاکتیک ها برشمرد و خاطر نشان کرد: تکرار این موضوعات به عادت تبدیل خواهد شد و در جامعه تاثیر گذار می شود و باید نسبت به آن آگاهی و مراقبت داشته باشیم.


نظرات کاربران