معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه در بیست و سومین اجلاس مدیران استانی و ستاد دانشگاه

به گزارش دفتر معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه در دومین روز از بیست و سومین اجلاس سراسری مدیران استانی و مدیران ارشد دانشگاه، پنل تخصصی معاونت پژوهش و فناوری با حضور معاون پژوهش و فناوری و مدیران آن حوزه برگزار شد.

در ابتدای پنل آقای دکتر طاهری نیا با اشاره به کسب رتبه سوم پژوهشی دانشگاه فرهنگیان در بین دانشگاه های دولتی از نظر تعداد مقاله های داخلی در سال 1397 با توجه به گزارش سایت uniref (رتبه بندی دانشگاه های ایران) این موفقیت را به مدیران استانی تبریک گفته و اظهار داشت: پژوهش دانشگاه در مسیر توسعه قرار دارد و این هم به مدد تلاش و کوشش فراوان اعضای محترم هیأت علمی بوده است و مدیران استانی و ستاد دانشگاه، نقش حامی از پژوهشگران و اعضای هیأت علمی دانشگاه بر عهده داشته و دارند.

معاون پژوهش و فناوری، سپس به تصویب شیوه نامه های پژوهشی دانشگاه در هیأت امنا اشاره کرد و افزود امید است با مساعدت بخش های دیگر دانشگاه از جمله معاونت طرح و برنامه شاهد توسعه بیشتری نسبت به گذشته باشیم.

وی در انتها ضمن سپاس از تلاش های مدیران حوزه پژوهش و مدیران استانی در ارتقای رتبه پژوهشی دانشگاه، ابراز امیدواری نمود که دانشگاه فرهنگیان در سال های آتی شاهد درخشش بیشتری در حوزه پژوهش خواهد بود.

در ادامه جلسه هر کدام از مدیران حوزه معاونت پژوهش دکتر موسوی از دفتر برنامه ریزی و امور پژوهشی، دکتر نبوی مدیریت ارتباط با جامعه، دکتر اولی مدیریت تولید علم بومی، دکتر قمری معاون اداره کل نشر و اطلاع رسانی علمی و دکتر بختیاری مشاور معاون پژوهش و فناوری به تشریح و تبیین اقدامات و برنامه های خود در سال 1398 پرداخته و انتظارات خود را از مدیران استانی بیان نمودند.

 در پایان برخی از مدیران استانی راجع به فعالیت های پژوهشی دانشگاه و حوزه معاونت پژوهش سوالات خود را مطرح نموده و آقای دکتر طاهری نیا و مدیران حوزه معاونت به سوالات آنها پاسخ دادند.


نظرات کاربران