اولین جلسه هیات مدیره بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی، ظهر روز یکشنبه مورخ 27/11/98 جلسه بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی به منظور برنامه ریزی و انتخاب اعضای هیات مدیره  با حضور مجتبی حیدری سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی، علی فخاری رئیس مجمع خیرین استان، جواد اکبری مطلق مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان استان و سایر اعضا در محل دفتر رییس دانشگاه تشکیل شد.

در این جلسه پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید حیدری ضمن خیرمقدم به حاضرین در جلسه و تبریک ولادت باسعادت حضرت فاطمه(س)، تشکیل شعب استانی خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان را بسیار ضروری تلقی کرد و افزود با حمایت بنیاد خیرین می توانیم جایگاه تربیت معلم را ارتقا دهیم.

وی با اشاره به کمبودهای آموزش و پرورش استان در نیروی انسانی گفت: توسعه­ی فضای آموزشی و رفاهی دانشگاه جهت جذب دانشجو و تربیت معلم در طراز نظام، معلم شایسته و قیمتی ضروری است.

سرپرست امور پردیس­های استان هدف اصلی از تاسیس بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان استان را استفاده از ظرفیت بالای خیرین ذکر کرد و افزود: در دانشگاه فرهنگیان اهتمام جدی برای استفاده از ظرفیت های خیرین برای تحقق اهداف وجود دارد .

در ادامه جلسه فخاری رئیس مجمع خیرین استان گفت: تجربه ما در کار با خیرین در جامعه خیرین مدرسه ساز استان بسیار مثبت و موفق بوده است که امید واریم خیرین بزرگوار در کنار دانشگاه فرهنگیان ایستاده و در جهت رفع کمبودهای موجود اقدامات لازم را به عمل آورند.

در پایان جلسه اعضاء هیات مدیره به اتفاق آراء جمشید تنهادوست را به عنوان رئیس هیات مدیره و مژگان طاهری را به عنوان نایب رئیس و امیر پزشکیان را به عنوان  مدیر عامل (مدیر اجرایی) بنیاد خیرین استان انتخاب نمودند.


نظرات کاربران