تمدید فراخوان ارسال آثار جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه فرهنگیان تا ۷ اسفند ماه

فراخوان دریافت آثار برای شرکت در جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه فرهنگیان  تا 7 اسفند تمدید شد. 

فراخوان این جشنواره که از سوی اداره کل اجتماعی دانشگاه و به همت مدیریت امور استان تهران از هفته اول بهمن آغاز شده بود تا 7 اسفند تمدید شده است.

اداره کل اجتماعی دانشگاه با اعلام این خبر افزود: جشنواره در سه بخش نشریات برتر، آثار برتر و بخش ویژه به صورت مجزا داوری و برگزیدگان معرفی می‌شوند و دانشجومعلمان می‌توانند در هر ۳ بخش نسبت به ارسال اثر اقدام نمایند.

در بخش آثار برتر نشریات در محورهای دهگانه: گزارش، مصاحبه، تیتر، خبر، سرمقاله و یادداشت، طرح و کاریکاتور، طنز، عکس، طرح روی جلد، گرافیک و صفحه‌آرایی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

دربخش ویژه نیز نشریات می توانند هر اثری با توجه به موضوعات ده گانه ای همچون: شناسایی ابعاد مختلف شخصیتی و اخلاقی، مبارزات شهید حاج قاسم سلیمانی، بیانیه گام دوم انقلاب، وحدت و انسجام ملی، مسائل ویژه و انحصاری تربیت معلم، تعلیم و تربیت و دانشگاه فرهنگیان و ... با هم به رقابت بپردازند.

آثار باید هم به صورت فیزیکی به همراه نامه اداری به دبیرخانه (مدیریت امور پردیس‌های استان تهران) و هم از طریق پست الکترونیک اعلام شده در فراخون به نشانی  Nashrieh98@cfu.ac.ir ارسال شود.

شایان ذکر است؛ 148 نشریه دانشجویی در دانشگاه فرهنگیان توسط دانشجومعلمان مدیریت می شوند.


نظرات کاربران