برگزاری مراسم جشن ازدواج دانشجویی در دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی

اولین مراسم جشن ازدواج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی در تالار ابن هیثم دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی، سید کمال حسینی معاون هماهنگی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی با تبریک به زوج های دانشجو گفت: تعاملات انسانی، به تعاملات ذاتی و تعاملات عرضی تقسیم می شود؛ تعاملاتی که افراد به صورت خودجوش و با هدف کسب احساس رضایت درونی انجام می دهند تعاملات ذاتی و تعاملاتی که به منظور کسب سود و منفعت مادی برقرار می کنند تعاملات عرضی هستند و تاکید کرد در ازدواج باید تاملات زوجین به صورت ذاتی باشد.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین حسین میرزایی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی ضمن تاکید بر الگوگیری از سیره بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در زندگی گفت: شما محکم ترین و محبوب ترین پیوند ها را بنیان نهاه اید و انشالله روز به روز بیشتر مورد مهر و عنایت پروردگار قرار می گیرید.

وی با اشاره به حدیث شریف کساء اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بسیار با مهرورزی و محبت با فرزندانشان صحبت می کردند و در پاسخ به سلام آنها می فرمودند سلام بر تو ای نور چشم من و میوه دلم و با حضرت علی علیه السلام بسیار با احترام سخن می گفتند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه افزود: به جز معصومین علیه السلام هیچ کس خالی از اشکال نیست و هر انسانی نقاط قوت و ضعفی دارد و باید در زندگی مشترک تلاش کرد تا نقاط ضعف یکدیگر را جبران کنیم تا به رشد و کمال که یکی از مهمترین اهداف ازدواج است برسیم.

در این مراسم هدیه ای از سوی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه به زوجین دانشجو اهدا و مراسم جشن ازدواج دانشجویی در حرم مطهر رضوی با اجرای مداحی، سخنرانی، قرائت میثاق نامه ادامه یافت و در پایان مراسم زوج های جوان مهمان خوان با کرم حضرت امام رضا (ع) رضا شدند.


نظرات کاربران