کارشناس پلیس امنیت اخلاقی در استان مرکزی گفت:

پلیس امنیت اخلاقی مرجع ذی صلاح برای دفاع از ارزش های اخلاقی

سرهنگ ملکی پویا کارشناس پلیس امنیت اخلاقی در کارگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در استان مرکزی با اشاره به اینکه پلیس امنیت اخلاقی نهادی مردمی و ارزشی است گفت: پلیس امنیت اخلاقی مرجع ذی صلاح برای دفاع از ارزش های اخلاقی است .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی، کلاس آموزشی–تخصصی پیشگیری از آسیب های اجتماعی با حضور کارشناس محترم پلیس امنیت عمومی (امنیت اخلاقی) سرهنگ ملکی پویا با حضور 60 نفر از دانشجومعلمان پردیس های برادران و خواهران در سالن کنفرانس پردیس شهید باهنر در مورخ 98/11/27  ساعت 19 برگزار گردید.

این کارگاه در راستای ارتقای دانش و مهارت های دانشجو معلمان در زمینه مقابله با نفوذ جریانات ضد فرهنگی در سطح جامعه وتاثیر و رسوخ گسترده آن در اذهان و رفتار جوانان بویژه دانشجویان (دختر و پسر) که زمینه ساز بروز ناهنجاری های مختلف اجتماعی و فرهنگی می باشد تشکیل شد.

ملکی پویا با اشاره به اینکه پلیس امنیت اخلاقی نهادی مردمی و ارزشی است گفت: پلیس امنیت اخلاقی مرجع ذی صلاح برای دفاع از ارزش های اخلاقی است .

وی با تشریح و تبیین تهدیدات و آسیب های اجتماعی و روش های پیشگیری از آن، انواع آسیب های اجتماعی از جمله چت کردن، انواع مزاحمت ها، طلاق، خودکشی، فرار از منزل،کشف حجاب، سگ گردانی وحمل حیوانات، مزاحمین نوامیس، مصاحفه، ناهنجاری های داخل خودرو مثل بدپوشی،آلودگی صوتی،دور دور خودرو، روزه خواری را برای دانشجویان بیان کرد.


نظرات کاربران