Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:



Chrome 76+ | Firefox 69+

طرح تکریم ارباب رجوع و پیگیری مشکلات

دفتر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان در جهت ارتقا و تعالی کیفیت خدمات حوزه های گوناگون دانشگاه و بالاطبع بهبود خروجی ها و نتایج دانشگاه و همچنین شناسایی نقاط قوت و ضعف واحدهای مختلف، اقدام به راه اندازی پل ارتباطی با دانشجویان محترم ازطریق پست الکترونیکی nezarat-arzyabi@cfu.ac.ir نموده است. از آنجاییکه دانشجویان به عنوان ذینفعان نهایی و با اهمیت فرایندها و خدمات با کیفیت دانشگاه محسوب میشوند و هرگونه ضعف، کاستی و یا عدم کارایی منتج به نتایج نامطلوب در حوزه ماموریت آموزشی دانشگاه خواهد شد، لذا از کلیه دانشجویان دعوت می شود با ارائه نظرات، پیشنهادات و انتقادات ارزشمند خود در هریک از بخش ها و اقدامات دانشگاه، ما را در شناسایی نقاط قوت و قابل بهبود و نیز پیگیری موارد قابل طرح در حوزه های کارکردی اعم از فرهنگی، پژوهشی، دانشجویی، آموزشی و توسعه منابع یاری نمایند. دفتر نظارت، ارزیابی و تعالی سازمانی دانشگاه کلیه ایمیل های دریافتی را تجزیه و تحلیل و به صورت مکتوب و بدون ذکر نام

دفتر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان در جهت ارتقا و تعالی کیفیت خدمات حوزه های گوناگون دانشگاه و بالاطبع بهبود خروجی ها و نتایج دانشگاه و همچنین شناسایی نقاط قوت و ضعف واحدهای مختلف، اقدام به راه‌اندازی پل ارتباطی با دانشجویان محترم ازطریق پست الکترونیکی  nezarat-arzyabi@cfu.ac.ir نموده است. 
از آنجاییکه دانشجویان به عنوان ذینفعان نهایی و با اهمیت فرایندها و خدمات با کیفیت دانشگاه محسوب میشوند و هرگونه ضعف، کاستی و یا عدم کارایی منتج به نتایج نامطلوب در حوزه ماموریت آموزشی دانشگاه خواهد شد، لذا از کلیه دانشجویان دعوت می‌شود با ارائه نظرات، پیشنهادات و انتقادات ارزشمند خود در هریک از بخش ها و اقدامات دانشگاه، ما را در شناسایی نقاط قوت و قابل بهبود و نیز پیگیری موارد قابل طرح در حوزه های کارکردی اعم از فرهنگی، پژوهشی، دانشجویی، آموزشی و توسعه منابع یاری نمایند.
دفتر نظارت، ارزیابی و تعالی سازمانی دانشگاه کلیه ایمیل های دریافتی را تجزیه و تحلیل و به صورت مکتوب و بدون ذکر نام طرح کننده مسئله، به مسئول ذیربط اعلام نموده و ایشان در مدت زمان مشخصی، نسبت به بررسی موضوع و بر طرف کردن آن و یا پاسخ به اقدام خواهند کرد.
نتایج مجدداً به اطلاع دانشجویان رسانده و از ایشان تقاضا می­شود هر گونه بازخورد حاصل از بررسی موضوع را به اطلاع دفتر برسانند.
امید است تا با کمک یکدیگر بتوانیم قدم مثبتی در جهت بهبود خدمات دانشگاه برداریم.