دفتر نظارت، ارزیابی و تعالی سازمانی دانشگاه فرهنگیان اعلام نمود:
برقراری پل ارتباطی با دانشجویان
دفتر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان در جهت ارتقا و تعالی کیفیت خدمات حوزه های گوناگون دانشگاه و بهبود خروجی ها و نتایج دانشگاه و همچنین شناسایی نقاط قوت و ضعف واحدهای مختلف، اقدام به راه اندازی پل ارتباطی با دانشجویان محترم از طرق زیر نموده است:
دفتر نظارت، ارزیابی و تعالی سازمانی دانشگاه فرهنگیان در جهت ارتقا و تعالی کیفیت خدمات حوزه های گوناگون دانشگاه و بهبود خروجی ها و نتایج دانشگاه و همچنین شناسایی نقاط قوت و ضعف واحدهای مختلف، اقدام به راه اندازی پل ارتباطی با دانشجویان محترم از طرق زیر نموده است :
پست الکترونیکی: nezarat-arzyabi@cfu.ac.ir
تلفن: 02187751731-02187751234-02187751704
شبکه اجتماعی: ایجاد کانال ارتباطی با نمایندگان دانشجویان در سرتاسر کشور
پیامک: 09392809089
از آنجاییکه دانشجویان به عنوان ذینفعان نهایی و با اهمیت فرایندها و خدمات با کیفیت دانشگاه محسوب میشوند و هرگونه ضعف، کاستی و یا عدم کارایی منتج به نتایج نامطلوب در حوزه ماموریت آموزشی دانشگاه خواهد شد، لذا از کلیه دانشجویان دعوت میشود با ارائه نظرات، پیشنهادات و انتقادات ارزشمند خود در هریک از بخش ها و اقدامات دانشگاه، ما را در شناسایی نقاط قوت و قابل بهبود و نیز پیگیری موارد قابل طرح در حوزه های کارکردی اعم از فرهنگی، پژوهشی، دانشجویی، آموزشی و توسعه منابع یاری نمایند.
دفتر نظارت، ارزیابی و تعالی سازمانی دانشگاه کلیه ایمیل، پیام و تماسهای دریافتی را تجزیه و تحلیل و به صورت مکتوب و بدون ذکر نام طرح کننده مسئله، به مسئول ذیربط اعلام نموده و ایشان در مدت زمان مشخصی، نسبت به بررسی موضوع و بر طرف کردن آن و یا پاسخ به اقدام خواهند کرد.
نتایج مجدداً به اطلاع دانشجویان رسانده و از ایشان تقاضا میشود هر گونه بازخورد حاصل از بررسی موضوع را به اطلاع دفتر برسانند.
امید است تا با کمک یکدیگر بتوانیم قدم مثبتی در جهت بهبود خدمات دانشگاه برداریم.