Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:



Chrome 76+ | Firefox 69+
دفتر نظارت، ارزیابی و تعالی سازمانی دانشگاه فرهنگیان اعلام نمود:

برقراری پل ارتباطی با دانشجویان

دفتر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان در جهت ارتقا و تعالی کیفیت خدمات حوزه های گوناگون دانشگاه و بهبود خروجی ها و نتایج دانشگاه و همچنین شناسایی نقاط قوت و ضعف واحدهای مختلف، اقدام به راه اندازی پل ارتباطی با دانشجویان محترم از طرق زیر نموده است:

دفتر نظارت، ارزیابی و تعالی سازمانی دانشگاه فرهنگیان در جهت ارتقا و تعالی کیفیت خدمات حوزه های گوناگون دانشگاه و  بهبود خروجی ها و نتایج دانشگاه و همچنین شناسایی نقاط قوت و ضعف واحدهای مختلف، اقدام به راه اندازی پل ارتباطی با دانشجویان محترم از طرق زیر نموده است :

 

پست الکترونیکی:  nezarat-arzyabi@cfu.ac.ir

تلفن: 02187751731-02187751234-02187751704

شبکه اجتماعی: ایجاد کانال ارتباطی با نمایندگان دانشجویان در سرتاسر کشور

پیامک: 09392809089

 

از آنجاییکه دانشجویان به عنوان ذینفعان نهایی و با اهمیت فرایندها و خدمات با کیفیت دانشگاه محسوب میشوند و هرگونه ضعف، کاستی و یا عدم کارایی منتج به نتایج نامطلوب در حوزه ماموریت آموزشی دانشگاه خواهد شد، لذا از کلیه دانشجویان دعوت می‌شود با ارائه نظرات، پیشنهادات و انتقادات ارزشمند خود در هریک از بخش ها و اقدامات دانشگاه، ما را در شناسایی نقاط قوت و قابل بهبود و نیز پیگیری موارد قابل طرح در حوزه های کارکردی اعم از فرهنگی، پژوهشی، دانشجویی، آموزشی و توسعه منابع یاری نمایند.
دفتر نظارت، ارزیابی و تعالی سازمانی دانشگاه کلیه ایمیل، پیام و تماسهای دریافتی را تجزیه و تحلیل و به صورت مکتوب و بدون ذکر نام طرح کننده مسئله، به مسئول ذیربط اعلام نموده و ایشان در مدت زمان مشخصی، نسبت به بررسی موضوع و بر طرف کردن آن و یا پاسخ به اقدام خواهند کرد.
نتایج مجدداً به اطلاع دانشجویان رسانده و از ایشان تقاضا می­شود هر گونه بازخورد حاصل از بررسی موضوع را به اطلاع دفتر برسانند.
امید است تا با کمک یکدیگر بتوانیم قدم مثبتی در جهت بهبود خدمات دانشگاه برداریم.